|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Mads A ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2005 Sted: Slagelse Status: Offline Point: 391 |
![]() Sendt: 28-Februar-2006 kl. 21:40 |
Hej Alle Tjek lige dette tv fra humax - jeg synes det er ret lækkert. Og efter hvad jeg kan forstå på min kilde er det samsung "61" paneler, som skulle være monteret i denne lækre skærm. Mit spørgsmål er bare om jeg vil kunne bruge de digitale tunere, som den har. På nuværende tidspunkt har jeg egen antenne på taget, som tager DR! og Tv2. http://www.humaxdigital.com/uk/products/dtv_lcd32_lgb-32tpvr .asp Hilsen Mads Redigeret af Mads A |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Hej Mads Der står intet om DVB subtiltes, som er nødvendige for at bruge det i DK. Men det kan jo være at det kommer. Humax har modtagere på markedet som understøtter undertekster. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
Friis ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 32 |
![]() |
Hej mads Det burde kunne køre dansk undertekst, men garenteret ikke text tv, da denne model er til det engelske markede derfor "gb" i model betegensen. Men den findes også til det tyske markede, men med "de" i model betegensen. Prisen i tyskland ligger mellem 11000 - 15000 Kr. MVH Benny
|
|
![]() |
|
henriknj ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Ja, det ser jo ganske pænt ud Med denne model spare du selvfølgelig pladsen til en HDDrecorder. Men 31 kg er godt nok en pæn høj vægt for et 32". Også selvom det er 2 apparater i ét. Samtidigt vil denne model hurtigt blive lidt dyr i drift, da den har et "enormt" strømforbrug ved standby(5w) i forhold til f.eks sony's 32V2000 der bruger 0,1w ved standby. Ved dog ikke hvad en standard recorder bruger... |
|
![]() |
|
Turboand ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 63 |
![]() |
Mine gamle bedsteforældre på 75 år har lige købt det fjernsyn der.. Kan ikke huske det eksakte modelnummer men det ligner det der og specs ser også ens ud. Deres kan godt vise DVB undertekster og det kan også vise teksttv. Faktisk et udemærket tv til de billige penge. A |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |