|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hifreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2006 Sted: Græsted Status: Offline Point: 754 |
![]() Sendt: 15-August-2011 kl. 10:07 |
Er der nogen der ved om om Synology yder en produktgaranti? Problemet er at jeg skal sælge en NAS, men kan ikke finde min kvittering, men jeg ved der stadig er garanti på. Er der nogen der har efaringer med det altså fået repareret eller solgt NAS med deres egen produktgaranti? Plejer normalt at være en haj til det med kvitteringer, men denne her er bare væk
![]() |
|
![]() |
|
hifreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2006 Sted: Græsted Status: Offline Point: 754 |
![]() |
Såvidt jeg har fortstået det plejer man så ikke at sige, at når noget hedder produktgaranti er det nok man har et seriel nummer så kan de reparere apparatet ud fra det, selv om man ikke lige har en kvittering på produktet fra butikken. Det er da det samme harddiskfirmaet WD gør. Er det ikke rigtig forstået?
Redigeret af hifreak - 16-August-2011 kl. 08:55 |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
hvis du har købt den online, tror du så ikke sælger har et onlinearkiv over tidligere salg.. så du kan hente en fakturakopi der, garanti går jo typisk via forhandleren.
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
hifreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2006 Sted: Græsted Status: Offline Point: 754 |
![]() |
Jeg har prøvet at skrive til Synology nu, jeg vil mene de burde kunne reparere et produkt uden kvittering, når man nu har mulighed for at registrere et produkt på deres side. Det vil jeg ihverfald håbe, for har lige købt en DS 1511+, hvor sælger heller ikke havde gemt sin kvittering. Jeg skriver herinde når jeg har svar fra Synology, ville bare mene det burde kunne lade sig gøre, at få noget repareret når de skriver produktgaranti. Prøvede lige at slå produktgaranti op: http://taenk.dk/gode-r%C3%A5d/produktgaranti-forhandlergaranti-og-reklamationsret Kunne da godt tyde på garantien ligger direkte hos Dem. ![]() Redigeret af hifreak - 16-August-2011 kl. 09:24 |
|
![]() |
|
hifreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2006 Sted: Græsted Status: Offline Point: 754 |
![]() |
Nå så fik jeg et svar. Hvis man har mister sin kvittering kan man sende sit produkt direkte til Synology. Han kunne se at på min NAS, som jeg planlægger at sælge er der garanti til juni 2012. Foriøvrigt var de meget hurtige til at svare, så super god kundeservice fra Synology.
![]() Redigeret af hifreak - 16-August-2011 kl. 10:36 |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
godt de er hurtige, og rart de er fleksible.
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
hifreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2006 Sted: Græsted Status: Offline Point: 754 |
![]() |
Det har du ret i, ville nu også være mest logisk når det hedder produktgaranti, man kan jo komme til at miste sin kvittering, men så er det fint man kan registrere sit produkt på siden så de kan se alt information. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |