|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Handiman ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
![]() Sendt: 02-Marts-2006 kl. 10:46 |
Hey... Jeg sad igår og så "smæk for skillingen" på DR og blev hooked på idéen om mit eget mediecenter.
Mit spørgsmål er nu om jeg med ovenstående kan lave mit eget mediecenter? |
|
![]() |
|
Langemor84 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-December-2005 Status: Offline Point: 708 |
![]() |
Hej Handiman og velkommen til forummet. Kan du skrive lidt flere specs om din computer? Man kan købe bærbare, der fungerer som mediacenter, så jeg vil da tro det kan lade sig gøre. Det kræver selvfølgelig, at din maskine kan trække det og at du har en ledig slot, hvori, der kan sidde et TV-TUNER-kort. Har ingen erfaringer med bærbare mediacenter-computere, men kan ikke se hvorfor det ikke skulle kunne lade sig gøre. |
|
![]() |
|
Handiman ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
![]() |
Min PC har intel prosessor 1,8 Ghz (mener jeg)... den har 512 MB ram... Hvad for noget software skal jeg købe for at kunne navigere fra PC til tv skærm? |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
det første du skal gøre før du køber noget som helst: Checke om dit grafikkort er kombatibelt med Microsoft MCE. Hvis ikke ville det være dumt at putte penge i det. Check eventuelt på grafikortleverandørens hjemme side om dit grafikort virker med MCE. Alternativt så prøv at låne MediaCenter SW (kan køre i 30 dage uden aktivering) af en ven for at se om det kører med dit grafikkort. Den skal kunne køre en video stump Ellers findes der udmærkede alternativer der kører med næsten alle grafikkort. Prøv evt. at kikke på PowerCinema fra Cyberlink. Det kan du prøve gratis. Når du er kommet frem til hvilken SW du vil køre med så er tiden inde til at købe et TV tunerkort. Her vil jeg anbefale dig at købe et USB2.0 kort, køb det på nettet, så har du 14 dages returret. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |