recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Efterlysninger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DR1 Afsnit: Mord i Skærgården
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDR1 Afsnit: Mord i Skærgården

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Nexus7 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 12-December-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8
Direkte link til dette indlæg Emne: DR1 Afsnit: Mord i Skærgården
    Sendt: 29-August-2011 kl. 06:07
Hej, jeg mangler desværre afsnit 1 af Mord i Skærgården, som har været sendt over de sidste 3 søndage på DR1, hvis nogen ligger inde med afsnittet vil jeg sætte pris på en kopi af afsnittet! med venlig hilsen Jan
jan
Til top
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Januar-2004
Point: 2406
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2011 kl. 07:26
Jeg tror godt du  kan forberede dig på en række løftede pegefingre, juridiske spidsfindigheder, moralsk kvababblelse og harmdirende indlæg fra folk der elsker at diskutere om det du beder om er lovligt, teknisk muligt, moralsk korrekt osv. Disse tråde kan strække sig over 100-vis af indlæg. Jeg kan næsten ikke vente. 
Til top
Nexus7 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 12-December-2006
Sted: Denmark
Point: 8
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2011 kl. 08:12
Hej! Jeg kan kun imødekomme diskussionen, hvis det er strid med loven at dele optagelser der er sendt via landsdækkende tv, som vi stort set alle betaler licens til, og jeg naturligvis betaler min licens så kan jeg ikke se noget forkert i at dele sin optagelse med naboen - men hvis jeg er ude af trit med lovens bogstav på dette område, så vil jeg naturligvis trække følehornene tilbage og erkende at det gør man bare ikke! Jeg øffer så bare selv over at DR1 vælger at droppe genudsendelsen af del 1 af ovennævnte men fortsætter med at genudsende del 2 og 3 (dem kunne man så droppe til gengæld for noget andet og mere relevant!)
Diskussionen er velkommen, alle har jo lov til at have en mening om alt!

jan
Til top
den_ Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-August-2007
Point: 128
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2011 kl. 20:47
installere xbmc og aktiver video plug-in fra DR så har du adgang til der arkiv hvor de opload alt de sender
Til top
pfugl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Februar-2005
Sted: Skanderborg, DK
Point: 1067
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2011 kl. 14:23
Oprindeligt skrevet af den_ den_ skrev:

installere xbmc og aktiver video plug-in fra DR så har du adgang til der arkiv hvor de opload alt de sender

Det gælder kun deres egenproduktion. ( p. Gr. Af licensrettigheder).
/Peter
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu