|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mskp ![]() Redaktionen ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 26-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 169 |
![]() Sendt: 31-August-2011 kl. 08:44 |
Hej Nu, hvor jeg omsider har fået mit mediecenter konfigureret, vil jeg gerne have min samling af DVD og Blu-Ray film konverteret til et format som jeg kan benytte i Windows Media Center (Win 7) og på min Xbox som jeg bruger som extender.
Jeg tænkte egentlig, at det smarteste var at rippe til iso for at have en nøjagtig kopi af filmene, men jeg kan forstå, at det ikke er muligt at streame iso'er til Xbox... Er der nogen, der har en (nogenlunde ukompliceret) opskrift på, hvordan jeg kan rippe mine film til et format, hvor jeg bevarer den oprindelige kvalitet og kan få vist undertekster både i WMC og på Xbox??
På forhånd tak!
Morten
|
|
Morten
__________________ LG OLED77CX Denon AVC-X8500H Monitor Audio Silver 500/300/C350 SVS SB-4000 Panasonic DP-UB9000 Nvidia Shield TV (2019) Sony UBP-X700 Apple TV 4K |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Makemkv med hardcodede Subs og så remuxer man til fx WTV med DVR-MS toolbox... Der findes også en Realtime Transcoder til MyMovies.... |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |