Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
obelix
Junior bruger
Oprettet: 07-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 27
|
Emne: Logitech Squeezebox Radio problem efter opdatering Sendt: 31-August-2011 kl. 11:26 |
Er der andre som har oplevet problemer med Logitech's squeezebox radio efter I har installeret den software opdatering som den selv anbefaler?
Jeg var ellers utrolig glad for mit radio køb indtil den blev opdateret. Nu falder den ofte af mit netværk og kan derved ikke afspille musik fra nettet, den har ligeledes fået nyt navn "nil" hedder den nu og så kan jeg heller ikke finde den via min browser på computeren.
Jeg har ikke helt fundet ud af hvad jeg præcis gør for at den kan kører igen, er ihvertfald igennem en række menu punkter inden det virker igen.
Nogle gode bud på en løsning.
Vh Rico
|
 |
lahan
Guld medlem
Oprettet: 14-September-2004
Point: 9445
|
Sendt: 31-August-2011 kl. 11:37 |
Vent på en ny opdatering.
Har selv oplevet mange problemer efter opdateringer.
Kanaler der pludseligt ikke virker mere. Lokale radiastationer, som pludseligt viser kanaler fra irland osv Har også oplevet den pludselig hed nil
|
 |
pipper
Guld medlem
Oprettet: 03-December-2005
Sted: Kolding
Point: 2082
|
Sendt: 31-August-2011 kl. 11:44 |
Mine favorit kanaler forsvandt efter en opdatering
|
 |
kim.t
Guld medlem
Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Point: 3850
|
Sendt: 31-August-2011 kl. 12:17 |
Er det 7.6.1 der giver problemer ?
|
|
 |
C K N
Bruger
Oprettet: 20-Marts-2005
Sted: Sønderborg
Point: 218
|
Sendt: 31-August-2011 kl. 12:21 |
Synes altid den har opført sig underligt... Skod software...  Oplever tit at den tænder af sig selv, mister menuer som kræver at man genstarter den for at de kommer igen osv...
|
 |
obelix
Junior bruger
|
Sendt: 31-August-2011 kl. 12:24 |
Ja lige nøjagtig det der med den tænder selv, dog uden lyd. Man kan komme hjem og se den er tændt, vel at vide at man ved man slukkede den sidst.
|
 |
lahan
Guld medlem
|
Sendt: 31-August-2011 kl. 12:25 |
Eller at væggeuret ikke virker før har genstartet den !
|
 |
tipsen
Guld medlem
Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Point: 3722
|
Sendt: 31-August-2011 kl. 13:46 |
Foregår ovenstående problemer med en lokal server eller mod mysqueezebox.com? Har I åbnet for adgang til boksen udefra eller kan den kun tilgås via jeres interne netværk?
|
 |
lahan
Guld medlem
|
Sendt: 31-August-2011 kl. 13:54 |
tipsen skrev:
Foregår ovenstående problemer med en lokal server eller mod mysqueezebox.com? Har I åbnet for adgang til boksen udefra eller kan den kun tilgås via jeres interne netværk? |
i mit tilfælde kører den imod mysqueezebox.com, den kan styres udefra, evt via android app.
|
 |
obelix
Junior bruger
|
Sendt: 31-August-2011 kl. 13:54 |
Jeg kan godt komme til min radio udefra, altså via min app på min iPhone
|
 |
Davidp
Guld medlem
Oprettet: 29-Marts-2007
Sted: Kastrup
Point: 905
|
Sendt: 31-August-2011 kl. 13:56 |
Kæresten og jeg har også MASSIVE problemer med Radio efter seneste opdatering. Den tænder af sig selv, mister indstillinger, mister favoritkanaler osv.
Men jeg er da glad for at jeg ikke er den eneste med problemer..
Redigeret af Davidp - 31-August-2011 kl. 13:56
|
 |
Torben Rasmussen
Guld medlem
Flatpanels.dk
Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
|
Sendt: 31-August-2011 kl. 15:06 |
Jeg oplevede samme problemer på min Touch før jeg solgte den. Jeg oplevede en 3-4 gange at den var tændt af sig selv (eks. i løbet af natten), men ikke ville spille nogen lyd. Det krævede et power-off og en genstart. Derefter kunne screensaveren være lavet om eller andre settings være ændrede.
Derudover, så ignorerede min Touch indstillingerne om ikke selv at hente opdateringer, så selvom det var slået fra (og også fremstod som om det var slået fra) så hentede og opdaterede den sig selv alligevel...
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
 |