|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
allison ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15 |
![]() Sendt: 05-Marts-2006 kl. 09:37 |
Hey Jeg er på udkig efter en god men også relativ billig dvd /hdd recorder. Og den skal være på lager hehe, skal have den inden på søndag hvor der kommer Formel1 Hvad skal den kunne, tja den skal sådan set bare kunne sættes til TV og gerne til min digitale parabol reciever. Den skal kunne optage direkte fra tv ned på hdd, og så over på dvd hvis det bliver aktuelt. Ellers kan man jo tage hdd´en ud og i pc for at gøre det. Jo billigere jo bedre, eller ja i ved hvad jeg mener, jeg vil ikke have noget skod, så hellere give lidt mere, men det skal self. dække mit behov |
|
![]() |
|
allison ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15 |
![]() |
orv foresten, må også gerne kunne redigere på hdd´en, ikke et krav, det kan man vel gøre på pc´en.
|
|
![]() |
|
![]() |
hvad er der lige sket her... Sorry, men den har landet i forkert forum |
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
![]() |
Har du kigget på JVC DR-MH300, der er på fælleskøb til 3.999,- ? Det er super billigt for en top model! Og det er virkelig en god maskine!
![]() |
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |