recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Thomson 32HS2246C
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketThomson 32HS2246C

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Nielsen1967 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 103
Direkte link til dette indlæg Emne: Thomson 32HS2246C
    Sendt: 15-September-2011 kl. 07:20
Hej

Kigger på sådan et tv fra elgiganten til 1500 kr men kan ingen test finde på nettet

Er der nogle der ligger inden med nogle erfaringer ?

Eller skal man lige give 1000 kr mere og få et sony eller samsung ?

Det er til min datter på snart 5 år

Tak for hjælpenSmile
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2011 kl. 09:50

Der er næppe nogen der seriøst vil lave test/omtaler af et så billigt produkt. Det må betragtes som et køb og smid væk, når det ikke længere dækkes at Garanti/reklamation og derefter går i stykker.
 Til den pris vil det efter 2 år have kostet Kr.62 om måneden.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
streubel Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 18-September-2011
Sted: Aarhus
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2011 kl. 19:43
Hej Nielsen

Jeg har lige købt omtalte tv til min 14-årige søn og efter at have skruet ned for farverne har tv'et faktisk et ganske glimrende billede. Der skal lige arbejdes lidt med indstillingerne da er for meget knald på out of the box. Der er selvsagt begrænset hvad der kan stilles på, men nok til at der kan skabes et afbalanceret billede.

Sort kunne være bedre, hvilket næppe er en overraskelse for et tv til 1.500 kr. Men HD kanalerne f.eks står forbavsende flot og tv'ets opdatering af skærmen er faktisk helt ok selv om det selvsagt ikke kan følge med vores langt dyrere Sony.

Min 14 årige søn er i alle tilfælde fuld ud tilfreds og det er jeg sikker på at din 5 årige datter også vil være.

Tv'et er overraskende let at betjene, noget af det bedre jeg har set. Tv'et har 2 HDMI kanaler og ikke kun 1 som der står i annoncen og TV'et kan optage på en USB harddisk / stik - og kan programmeres jvf. manualen. Det sidste har jeg ikke prøvet endnu.

Tv'et er ikke fuld HD - "kun" - 1398 * 768 - og så længe vi taler 32 tommer er det helt ligegyldigt.

Hvis du har Stofa kan tv'et ikke finde de digitale kanaler "out of the box". Du er nødt til at gå på Stofas hjemmeside og manuelt indtaste den rigtige frekvens m.m. Det er meget let og når det er først er på plads kom alle kanalerne frem med det samme.

Til 1.500 kr. har jeg ikke mange forbehold.

Mvh
Jesper

Redigeret af streubel - 18-September-2011 kl. 19:45
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu