Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
rasmuzzen
Guld medlem
Oprettet: 22-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 913
|
Emne: DVBViewer slet, er det kun mig der savner. Sendt: 20-September-2011 kl. 09:45 |
I DVBViewer under film, er det kun mig der savner en option til at slette.
Man opbygger en liste efterhånden med alle de optagelser man har, som man ikke vil slette, samt en masse man lige skal have lidt tilløb til (ved ikke hvorfor, men jeg har altid en masse løgsuppe film fra DR2 liggende jeg ikke får set). Der kommer så lidt serier og andet skrammel til der skal slettes lige efter man har set det, men for at gøre dette skal man i optagelser.... Det er ikke logisk, og så står skidtet som std. i alfabetisk sortering, arghhh.
Savner I ikke også en option slet under film, eller er der noget jeg ikke ved.
Jeg bruger remote, ikke keyboard.
MVH
|
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
|
 |
fltk
Platin medlem
Oprettet: 04-Februar-2004
Point: 10583
|
Sendt: 20-September-2011 kl. 11:20 |
Ved ikke lige hvorfor dine optagelser står i alfabetisk orden. Hos mig står de i datoorden efter optagelsesdato. Har ikke lige tænkt over det med sletning da jeg altid sletter mine optagelser inde i Windows mappen, men hvis jeg husker rigtigt kan du da slette dem inde i DVBViewer med den gule knap på remoten.
Flemming
|
Samsung UE55F7005 AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100
|
 |
kbking
Super bruger
Oprettet: 11-Januar-2008
Point: 315
|
Sendt: 20-September-2011 kl. 11:23 |
hvorfor ligger dine optagelser i film mappen og ikke i optagelser mappen? i optagelser mappen ligger optagelserne i konologisk orden og du kan slette dem via remoten.
|
 |
rasmuzzen
Guld medlem
|
Sendt: 20-September-2011 kl. 11:52 |
Mine ligger begge steder, og min sortering er alfabetisk. Kan se der er en ny release.
Hvad ligger der i jeres Film mappe ?. Jeg jeg ikke rodet med indtillinger, så hvorfor min skulle afstikke fra std. ved jeg ikke.
Og ja i optagelser er gul slette knap, så mit problem er så løst, hvis jeg kan få noget kronologi på optagelser mappen.
|
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
|
 |
MCenterFreak
Guld medlem
Oprettet: 09-Februar-2005
Point: 5446
|
Sendt: 20-September-2011 kl. 12:27 |
Placeringen af optagelser bestemmes her: Indstillinger>Optager Placeringen af film bestemmes her: Indstillinger>Film Virtuel Sti Det kan være nødvendigt at rydde op i databasen, specielt hvis der er optagelser der er foretaget uden DVBViewer ved det, og hvis der er fjernet optagelser uden DVBViewer ved det. Det gøres således Indstillinger>Optager>Refresh Database (tilføjer optagelser) Indstillinger>Optager>Delete Orphans (fjerner slettede) Rækkefølgen i Optagelser er Kronologigs Rækkefølgen i Film er valgfrit, kan være Dato, Navn eller Størrelse, i den retning man ønsker
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
|
 |
rasmuzzen
Guld medlem
|
Sendt: 22-September-2011 kl. 09:19 |
Tak til jer. Jeg har netop opgraderet til den nyeste 4.9, og her holder den sorteringen når jeg går i optagelser, og har haft lukket ned/slukket, den røde knap har en vis magt kan jeg se, havde ikke lige luret, at menuen skiftede navn når man brugte den (det program er ikke altid helt logisk), så nu er det slut med at bruge film menuen. Den virtuelle sti til mine optagelser er fjernet under film.
For sevans den nye version 4.9 af dvb viewer/server er hurtig ved kanalskift, jeg ved ikke hvad de gode germanere har lavet, men jeg vil sige at det nu er på dreambox 600 kanal skifte tider, også imellem transpondere. Men det fejler stadig lidt her på matriklen, hvis man skifter direkte imellem HD kanaler, fra forskellige transponder, så kan den gå i sort. Men det sker ikke så tit jeg bruger HD, så who cares.
MVH og tak.
|
|
 |
MCenterFreak
Guld medlem
Oprettet: 09-Februar-2005
Point: 5446
|
Sendt: 22-September-2011 kl. 13:15 |
rasmuzzen skrev:
Men det fejler stadig lidt her på matriklen, hvis man skifter direkte imellem HD kanaler, fra forskellige transponder, så kan den gå i sort. |
Har du fjernet hakket i Open Whole Transponder? Det kan være at det hjælper på skift mellem HD kanaler, men koster lidt på kanalskiftetid inden for samme transponder
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
|
 |