|
DR kanaler og programmer på Sonos og TuneIn |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
carstengaard ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-September-2011 kl. 21:36 |
Hej
Har kigget lidt omkring både i forum og på nettet men ikke rigtig fundet en løsning Har lige nulstillet mit sonos system (var lånt ud til en nabo til en fest!) og er nu ved at lægge favoritkanaler ind. Jeg lægger også en del "shows" ind. Det giver f.eks. muligheden for at høre mange tidligere afsnit af harddisken. I den forbindelse undrer jeg mig over følgende:
Glæder mig til at høre jeres svar - fremragende forum! Hilsen Carsten |
|
carstengaard
|
|
![]() |
|
Tweaky ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-September-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 630 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Carsten.
Gammelt indlæg, men vil da lige høre om du har fået det til at spille ? Savner nemlig også P1 formiddag som podcast og jeg er ude i at koble en Airport på indgangen til den ene af min Connects, hvis ikke det bliver bedre med podcast understøttelsen.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |