|
DVBViewer recording service stream til IPod |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-September-2011 kl. 09:34 |
Har prøvet denne guide, men det virker ikke:
http://en.dvbviewer.tv/wiki/IPhone/iPod/iPad_Support nogle der har sat deres Ipod/phone til at modtage DVBViewer ?
|
|
![]() |
|
Eeyore ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 362 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
I linket står tydligt at det ikke virker med IOS 4 og op.
|
|
![]() |
|
FPP ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Juli-2010 Status: Offline Point: 284 |
Jeg tolker det sådan at det er omgåelsen af login der ikke virker på iOS4+ Jeg kan ihvertfald bekræfte at det virker fint på både iOS 4+5. Det er dog mere end 6 måneder siden jeg satte det op, så husker ikke om der var nogle udfordringer.
|
|
![]() |
|
pfugl ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2005 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1067 |
Virker også fint på min IPAD2 med 4.3.3. Har du port 8089 åben i din firewall? Prøv evt midlertidigt at stoppe din firewall så du kan se om det er her problemet ligger.
Redigeret af pfugl - 26-September-2011 kl. 11:11 |
|
/Peter
|
|
![]() |
|
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
selve login fra andre pcér med port 8089 virker fint... så det er kun til ipod det driller
|
|
![]() |
|
kws ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-September-2011 Status: Offline Point: 23 |
Jeg kan ikke få mit til at virke. Jeg kan fint åbne http://min.ip:8089/iphone/ og gå ind og vælge kanal og starte streamer op. Men jeg kan ikke få den til at vise noget på min iPad der står start external player op. Men hvordan får jeg den til at vise kanalen?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |