recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DVBViewer recording service stream til IPod
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

DVBViewer recording service stream til IPod

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2005
Status: Offline
Point: 2047
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: DVBViewer recording service stream til IPod
    Sendt: 22-September-2011 kl. 09:34
Har prøvet denne guide, men det virker ikke:
http://en.dvbviewer.tv/wiki/IPhone/iPod/iPad_Support

nogle der har sat deres Ipod/phone til at modtage DVBViewer ?
Til top
Eeyore Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 05-Februar-2007
Sted: Denmark
Point: 362
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Eeyore Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2011 kl. 11:02
I linket står tydligt at det ikke virker med IOS 4 og op.
Til top
FPP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-Juli-2010
Point: 284
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FPP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2011 kl. 08:52
Oprindeligt skrevet af Eeyore Eeyore skrev:

I linket står tydligt at det ikke virker med IOS 4 og op.

Jeg tolker det sådan at det er omgåelsen af login der ikke virker på iOS4+

Jeg kan ihvertfald bekræfte at det virker fint på både iOS 4+5. Det er dog mere end 6 måneder siden jeg satte det op, så husker ikke om der var nogle udfordringer.
Til top
pfugl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Februar-2005
Sted: Skanderborg, DK
Point: 1067
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pfugl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2011 kl. 10:19
Virker også fint på min IPAD2 med 4.3.3. Har du port 8089 åben i din firewall? Prøv evt midlertidigt at stoppe din firewall så du kan se om det er her problemet ligger.

Redigeret af pfugl - 26-September-2011 kl. 11:11
/Peter
Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2005
Point: 2047
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2011 kl. 09:41
selve login fra andre pcér med port 8089 virker fint... så det er kun til ipod det driller
Til top
kws Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 02-September-2011
Point: 23
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kws Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2012 kl. 21:30
Jeg kan ikke få mit til at virke. Jeg kan fint åbne http://min.ip:8089/iphone/ og gå ind og vælge kanal og starte streamer op. Men jeg kan ikke få den til at vise noget på min iPad der står start external player op. Men hvordan får jeg den til at vise kanalen?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu