Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
spaus
Bruger
Oprettet: 18-Juni-2010
Status: Offline
Point: 73
|
Emne: Kan ikke logge ind på wifi på mit tv Sendt: 22-September-2011 kl. 15:06 |
Hej jeg har lige købt et samsung 55b7070 hvori jeg har sat en wifi dongle. Jeg kan sagtens finde mit trådløse net, men jeg har problemer med at få indtastet min kode til min router. Den viser nemlig kun A-F samt 1-9 resten af felterne er blanke og ikke vælgbare. TV'et er opdateret.
Håber der er nogen der har erfaringer på dette punkt.
På forhånd tak
Jakob
|
 |
zczc
Super bruger
Oprettet: 02-Maj-2010
Sted: Danmark
Point: 398
|
Sendt: 22-September-2011 kl. 16:40 |
spaus skrev:
Hej jeg har lige købt et samsung 55b7070 hvori jeg har sat en wifi dongle. Jeg kan sagtens finde mit trådløse net, men jeg har problemer med at få indtastet min kode til min router. Den viser nemlig kun A-F samt 1-9 resten af felterne er blanke og ikke vælgbare. TV'et er opdateret.
På forhånd tak
Jakob
|
Det afhænger af krypteringsmetoden, om du kan indtaste alle [engelske] bogstaver eller kun A-F.
|
 |
quarkir
Guld medlem
Oprettet: 07-August-2006
Sted: København, DK
Point: 1583
|
Sendt: 22-September-2011 kl. 17:04 |
spaus skrev:
På forhånd tak
Jakob
|
Iflg. manualen (s. 33), skal du vælge "Security Key" og har så mulighed for alle engelske bogstaver ?
|
mvh Jesper \
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams
|
 |
spaus
Bruger
|
Sendt: 23-September-2011 kl. 08:02 |
Jeg bruger WEP sikkerhed. Når jeg går ind i sikkerhedsnøgle (dansk interface) så har jeg kun adgang til A-F.
Min kode til wifi bruger andre bogstaver, er det bare nemmest at ændre min kode til bogstaver der kun indeholder A-F?
|
 |
quarkir
Guld medlem
Oprettet: 07-August-2006
Sted: København, DK
Point: 1583
|
Sendt: 23-September-2011 kl. 08:23 |
spaus skrev:
Jeg bruger WEP sikkerhed. Når jeg går ind i sikkerhedsnøgle (dansk interface) så har jeg kun adgang til A-F.
Min kode til wifi bruger andre bogstaver, er det bare nemmest at ændre min kode til bogstaver der kun indeholder A-F?
|
Umiddelbart ja. Men jeg vil så meget kraftigt anbefale dig at skifte til WPA/WPA2, da de er lysår foran WEP i sikkerhed. Hvis nogen ønsker det, er det ganske let at bryde din WEP kode.
|
mvh Jesper \
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams
|
 |
spaus
Bruger
|
Sendt: 23-September-2011 kl. 08:53 |
Ok, jeg tror jeg valgte WEP i sin tid fordi jeg havde problemer med at få det andet til at funge, men jeg givet det et forsøg mere. Tak for hjælpen
|
 |
spaus
Bruger
|
Sendt: 30-September-2011 kl. 15:17 |
Jeg fik ændret til WPA2 og kan nu logge på, Tak for hjælpen.
|
 |