|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
amarone ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 249 |
![]() Sendt: 22-September-2011 kl. 19:23 |
Min far har hidtil brugt en HP "multi-maskine" (printer/scanner) uden brug af PC.
Han bruger den i forbindelse med noget slægtsforskning. Nu er den dog gået i stykker. Jeg vil gerne give ham en ny maskine. Påtænker lidt at købe denne her - vil den kunne bruges til at scanne/printe uden PC? (hvordan ser man det?) http://www.canon.dk/For_Home/Product_Finder/Multifunctionals/Inkjet/PIXMA_MG5150/index.aspx På forhånd tak for hjælpen.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Det kunne tyde på at der kan printes billeder fra hukommelseskort uden brug af PC. Scanne uden.? Hvor skal den lagre det. Kopiere uden, skulle den nok også, det er jo direkte fra Scan til papir.
Der fremgår dog ikke noget specifikt om det ud fra teksten. Det nemmeste må være at forhøre sig hos forhandleren.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
![]() |
Prøv og se under specs http://www.canon.dk/For_Home/Product_Finder/Multifunctionals/Inkjet/PIXMA_MG5150/index.aspx?specs=1 det ser dog ud til at hvad print uden PC angår så kan den kun printe billeder fra hukommelseskort.
Scanningsmetoder og forbedringer: Scan jpeg, kompakt PDF eller normal PDF til hukommelseskort eller USB-hukommelse, vedhæft i e-mail, Push-scan, automatisk scanningsfunktion, Auto Document Fix, oprettelse/redigering af PDF-fil med adgangskodebeskyttelse*, Stitch Assist*, korrektion af dokumentretning, forebyggelse af gennemsigtighed, korrektion af skrå dokumenter, fotokorrektioner (korrektion for falmning og grynethed, reduktion af støv og ridser, korrektion af bagbelysning, Auto tone), kantskyggekorrektion, tekst (OCR) *Funktion med MP Navigator EX |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5310 |
![]() |
Klik på Specifikationer i højre side, næsten top - så kommer du hertil:
Mvh JørgenT Redigeret af JørgenT - 22-September-2011 kl. 20:06 |
|
![]() |
|
amarone ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 249 |
![]() |
Tak skal I have.
Jørgen T: Er du ked at skære det ud i pap, hvad det er, jeg skal kigge efter? (hvis den kun kan printe billeder ud fra hukommelseskort, "duer den ikke". Den skal kunne indscanne et billede og printe det ud).
|
|
![]() |
|
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
![]() |
Mener du bare om den kan kopiere billeder?
|
|
![]() |
|
![]() |
Man skal kunne indscanne et billede "manuelt" - uden brug af PC - og så der efter printe det ud (stadig uden brug af PC)
|
|
![]() |
|
![]() |
Er det ikke det man på almindeligt dansk kalder for at lave en kopi? Eller skal billederne kunne gemmes ned på feks et hukommelseskort og senere hen printes ud? ifølge specs så burde den kunne klare begge dele.
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
Man kan godt lægge et foto i også få den til at udprinte x antal kopier af billedet + man kan korrigere lys osv direkte fra menuen.
Det som på godt dansk hedder tage en kopi, og den gør det faktisk i en rigtig god kvalitet, har selv mg8150 og her kan jeg endda scanne til iphones og ipads.. Ret neat |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
![]() |
Ja, men I har jo nok ret: Det hedder vel sådan set blot at "tage en kopi".
Det er faktisk "bare" det, jeg mener.
Så jeg tror, at jeg har fået svar nu. Sorry, at det faldt mig lidt svært at forklare, hvad jeg egentlig mener. Men I skal i hvert fald have mange tak for hjælpen ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |