recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kan VT30 afspille .TS fra NAS (optaget fra PVR)?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKan VT30 afspille .TS fra NAS (optaget fra PVR)?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Sschmidt Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 379
Direkte link til dette indlæg Emne: Kan VT30 afspille .TS fra NAS (optaget fra PVR)?
    Sendt: 23-September-2011 kl. 19:34
Hejsa.

Jeg overvejer at købe en Miraclebox 9 HD, som kommer til at være sluttet direkte til TV'et i stuen, men PVR'en vil jeg konfigurere til at smide sine optagelser (.TS) på vores NAS.

Mit spørgsmål er så om en Panasonic VT30 i soveværelset vil kunne vise disse optagelser fra NAS'en via DLNA? NAS'en er en QNAP TS-239 Pro II.

Miraclebox 9 skulle have et kendt problem med AAC-lyd ved overførsel til PC (se evt. http://recordere.dk/forum2/forum_posts.asp?TID=99905&title=miraclebox-9-hd-t2). Bliver dette et problem for afspilning på VT30 også?

Mvh
Steen
Til top
Steen6400 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-December-2010
Sted: Sønderborg
Point: 2127
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2011 kl. 20:19

Undertekster mister du, med mindre de er fastbrændte Ouch

LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro
Til top
Sschmidt Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-December-2007
Sted: Denmark
Point: 379
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2011 kl. 20:40
Er det VT30 der ikke kan klare DVB-undertekster fra TS?
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2011 kl. 21:26

Det er vist generelt over DLNA og dermed ikke kun Panasonic, men de burde kunne lave det da underteksterne er en del af filmen. Hvis man afspiller DVD rip er det samme problem. Det er bare at håbe at der kommer en player til Viera Cast der kan. Jeg har løst problemet med en HTPC Wink

LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Til top
pfugl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Februar-2005
Sted: Skanderborg, DK
Point: 1067
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2011 kl. 10:37
Oprindeligt skrevet af Steen6400 Steen6400 skrev:

Det er vist generelt over DLNA og dermed ikke kun Panasonic, men de burde kunne lave det da underteksterne er en del af filmen. Hvis man afspiller DVD rip er det samme problem. Det er bare at håbe at der kommer en player til Viera Cast der kan. Jeg har løst problemet med en HTPC Wink

Tror ikke det er DLNA generelt der har problemer med undertekster. Min AC Ryan mediaplayer afspiller fint DVB undertekster via DLNA. Det er nok mere et spørgsmål om hvor godt protokollen er implementeret.
/Peter
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2011 kl. 10:56
Oprindeligt skrevet af pfugl pfugl skrev:

Tror ikke det er DLNA generelt der har problemer med undertekster. Min AC Ryan mediaplayer afspiller fint DVB undertekster via DLNA. Det er nok mere et spørgsmål om hvor godt protokollen er implementeret.

Jeg mener heller ikke at det er DLNA standarden, men at det er generelt for en del enheder, der anvender DLNA og det er så rart at vide at AC Ryan i det midste har styr på det.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu