|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Hessi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-December-2006 Sted: Århus N, DK Status: Offline Point: 1528 |
![]() Sendt: 23-September-2011 kl. 22:17 |
Hey,
Jeg kunne godt tænke mig at afspille mine flac filer i Windows Media Center, men det er åbenbart ikke lige til. Har forsøgt denne metode, men der tager det mega lang tid om at fylde biblioteket og rigtig mange sange inklusiv flac'ene bliver smidt ind under unknown.... ![]() Så mit spørgsmål er om der findes en anden løsning så det stadig er gennem Windows Media Center og så der ikke skal bruges tastatur eller mus. Jeg takker. Mvh.
Hessi ![]() |
|
![]() |
|
Hessi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-December-2006 Sted: Århus N, DK Status: Offline Point: 1528 |
![]() |
HAHA... Opdelte lige efter Artist og gik under Michael Jackson.... Der var så to artister ved navn Michael Jackson (første griner).... Gik ind under den anden af dem og så at der var en Unknown album med sygelig mange tracks (for én album), men ingen af dem havde noget som helst med Michael Jackson at gøre (anden, tredie og fjerde griner)....
![]() Der må da findes noget som er bedre...
![]() |
|
![]() |
|
Mlarsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 215 |
![]() |
Hvis du regner med at bruge Windows Media Center hele tiden, så ville jeg konvertere alle dine sange ved hjælp at et værktøj til WMA lossless. Så virker det upåklageligt, da det er et Windows format og du taber ikke noget kvalitet ved konverteringen da begge formater er lossless og du kan altid gå tilbage til FLAC igen uden tab, hvis du fortryder. Det tager kun tid.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |