recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DVBViewer og DR HD, tomme .ts filer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDVBViewer og DR HD, tomme .ts filer

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
DjonDjoe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 29-Juni-2004
Status: Offline
Point: 266
Direkte link til dette indlæg Emne: DVBViewer og DR HD, tomme .ts filer
    Sendt: 03-Oktober-2011 kl. 20:58
Jeg har det problem at mit setup ikke kan optage DR HD. Alt andet virker fint. Jeg kan også se DR HD, men når jeg optager med recording service, forbliver filen blot 0 KB.
TV3+ HD kan jeg godt optage.

Det er DVB-C med et Technisat kort.

Er der nogle, der har en ide til, hvor man skal begynde?
Til top
strandvasker Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-September-2009
Sted: Denmark
Point: 2423
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2011 kl. 09:17
Er du sikker på du ikke har DR HD liggende to gange i kanallisten og optager fra den forkerte?

Jeg bruger Recording Service og engang imellem når Yousee mener det er på tide at flytte kanaler rundt får jeg nogle 0 KB optagelser. Løsningen er hver gang at jeg laver en frisk skanning af kanaler og efterfølgende render kanalerne manuelt igennem og sletter dem der ikke virker/er krypterede. Rigtigt ofte er der flere versioner af samme kanal i kanallisten så ud med dem der ikke giver billede. Når det er done får jeg fine optagelser på alle kanalerne indtil Yousee keder sig næste gang og bytter rundt på tingene.

P.S. jeg redigerer kanallisten og checker hvilke kanaler der virker i dvbviewer pro programmet, bagefter stopper og starter jeg recording service så den også bruger den nye kanalliste.

Redigeret af strandvasker - 04-Oktober-2011 kl. 09:20
Til top
DjonDjoe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 29-Juni-2004
Point: 266
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2011 kl. 08:08
Yes, det var fordi jeg havde flere kanallister og Recording service så bare bruger den første under Timer. Jeg slettede de gamle, så der kun var én og nu virker det. Tak!

Så mangler der bare at være EPG på DR HD, så man kan lave Timere noget smartere...

Redigeret af DjonDjoe - 05-Oktober-2011 kl. 08:13
Til top
strandvasker Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-September-2009
Sted: Denmark
Point: 2423
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2011 kl. 09:59
Jeg får fint EPG, også på DR HD. Efter en skanning  er der tit kanaler uden EPG, men det er kun et spørgsmål om tid før Recording Service begynder at suge friske EPG lister hjem. Lur mig om ikke den har fundet EPG på din DR HD engang i eftermiddag?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu