|
lg optimus 2x |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Oktober-2011 kl. 18:45 |
lg optimus 2x som bilka sælger i denne uge hvordan er denne android maskine
hvad med support
drivere
og hvad der ellers skal bruges for at få gang i den
menu systemet hvor meget afviger den htc ?
er der noget ved lg som siger man ikke skal købe denne model ?
|
|
![]() |
|
2thor ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-September-2010 Sted: denmark Status: Offline Point: 16 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har købt 2 stk og mener du får meget telefon for forholdsvis små penge, mener de sælger den til lige under 2500,- Leveres med Froyo men der er netop udgivet Gingerbread til den som gør den noget den noget kvikkere:)
Kommer snart i hvid med GB installeret, men til højere pris. LG har været lidt sløve mht opdateringer, men de er også ret nye på highend smartphonemarkedet. Der går rygter om at den også vil blive opdateret til Ice Cream Sandwich, hvilket absolut også er et +. Er let at roote, og der er masser af mulighed for at installere custom rom's. Meget mere info på : http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=999 |
|
![]() |
|
hvordan er kvaliteten på lg ifh til en htc incridible s som jeg har haft hjemme og prøvet
ved htc ved jeg der er dansk support chat hvis der er noget jeg er i tvivl om
hvad har lg står man alene med problemerne ved dette produkt ?
|
|
![]() |
|
2thor ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-September-2010 Sted: denmark Status: Offline Point: 16 |
Har ikke erfaring med
htc incridible s.
Har haft brug for support 1 gang, brugte deres support telefon, ingen problemer. mener også der er chat på deres side. Hvis du vil have en specifik sammenligning med htc incridible s, er chancerne for svar nok størst , hvis du lægger spørgsmålet på xda forum. |
|
![]() |
|
jeg har læst lidt om kameraet ikke skulle være det bedste der er monteret i den ,hvad er din mening om dette
overvejer og købeden hos shg.dk
|
|
![]() |
|
-claus- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
Jeg er også glad for min. Der findes telefonerer der er bedre, men ikke til prisen. Der er mange der har været utilfredse med den. Men det skyldes alvorlige fejl i de første firmware udgivelser. Og pga. store forsikelser på lovede opdateringer.
|
|
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |