recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Wii Netflix
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Wii Netflix

Besvar Besvar Side  123 4>
Forfatter
Besked
miaj Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-Maj-2006
Status: Offline
Point: 467
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Wii Netflix
    Sendt: 12-Oktober-2011 kl. 19:48
Har byttet mig til en ny wii,Og blev glad da jeg så den understøtter subtitle på netflix.
Stor var skuffelsen da jeg så at den ikke har amerika og canada i opsætningen,Så
der er ikke mulighed for at hente netflix fra wii shop channelConfused Har lige softmoddet
den,Men syntes ikke lige jeg har fundet guldkornet til at få netflix på!!!
Nogen som har en guide som virker,Og som er til at forstå!Smile
Og nej det ikke letter at købe en appeltv,For jeg har en allerede,Og den understøtter
ikke subtitleDead

Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Point: 3584
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2011 kl. 20:25
der er ikke subtitles på netflix.  hvilke subs mener du præcist her? USA/engelsk eller franske?
for dansk finder du ikke på en service som ikke sælges i Danmark.

oki, der er subs på 1/3 af netflix dog kun USA subs.

Redigeret af pendec - 12-Oktober-2011 kl. 20:27
Til top
miaj Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2011 kl. 20:37
Oprindeligt skrevet af pendec pendec skrev:

der er ikke subtitles på netflix.  hvilke subs mener du præcist her? USA/engelsk eller franske?
for dansk finder du ikke på en service som ikke sælges i Danmark.

oki, der er subs på 1/3 af netflix dog kun USA subs.

Ved godt det kun er engelsk men om aften er det træls at lyden skal være høj
for at få noget ud af det på appeltv,Letter med tekst,Så forstyrre man ikke fruen
som soverSmile

Til top
Datamax Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-April-2006
Sted: Denmark
Point: 402
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Datamax Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2011 kl. 06:55
http://portal.unblock-us.com/knowledgebase/49/Setting-up-Wii.html Når først du har lavet din netflex konto behøver du ikke un block længere så free trial mens du sætter op. indtaste us adr på netflex( ala Virginia street mobile 36604 alabama ) også en us konto på wii for at hente netflix, er mit bedste bud - Virker på ps 3 - Vær opmærkom på nets måske spærre dit visa, men så åbner du det bare igen.
     CASH IS KING
3840x2160"2:2"3:3
Til top
miaj Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2011 kl. 09:26
Oprindeligt skrevet af Datamax Datamax skrev:

http://portal.unblock-us.com/knowledgebase/49/Setting-up-Wii.html Når først du har lavet din netflex konto behøver du ikke un block længere så free trial mens du sætter op. indtaste us adr på netflex( ala Virginia street mobile 36604 alabama ) også en us konto på wii for at hente netflix, er mit bedste bud - Virker på ps 3 - Vær opmærkom på nets måske spærre dit visa, men så åbner du det bare igen.

Jeg har netflix kørende på en appeltv og pcer,Problemet er at wii er uden at man kan vælge
usa eller canada,Og dermed ikke mulighed for at hente netflix plugin da det er en europa
model,Men med al det den er moddet den model,Regnde jeg med at der var en guide for
at få netflix på en europa model.
Men har fundet en wad fil og fået netflix,Men den går bare i sort skærm,Når jeg vælger
netflixDead

Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2011 kl. 09:45
har nu prøvet netflix (sådan da) på wii, og det er en størrere omgang ændringer der skal til for at få usa sat op på wii.

jeg kan ikke genfortælle præcis hvilke løsninger som er brugt men homebrew og mod-wii (installering af tidligere IOS) og anyregion_changer er brugt men det er en kompleks opsætning.
Vigtigt er hvis du kommer igennem det, så HUSK at slet din konto på home shopping channel inden du gør noget af alt dette, da man ikke kan beholde samme konto i 2 forskellige regioner og så får man en sjov fejl kode som ikke just forklarer det, siden de pænt siger man kan skifte fra dk->usa når man kommer ind på shopping channel.

hehe, så ikke din "wad" fil løsning, du har nok været lidt heldigere end jeg, jeg var igennem region løsningen for at hente den netflix, men ja samme problem her, sort skærm.

Redigeret af pendec - 13-Oktober-2011 kl. 09:47
Til top
miaj Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2011 kl. 10:00
Okay tak for svar,så er der ingen ide i at skift region,For at hente netflix plugin fra usa shop,
Hvis den osse bare viser sort skærmDead Øv er lidt skuffet over det ikke dutter,Endelig en af
grundende til at jeg byttede mig til den var netflix med subsCry

Til top
dansk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 02-Juni-2008
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dansk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2011 kl. 16:44
Jeg har ikke sort skærm, den skriver blot "this channel can´t be used" hvor efter den låser
måske jeg mangler AnyRegion Changer
www.haandbrygforum.dk
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2011 kl. 20:45
Oprindeligt skrevet af dansk dansk skrev:

Jeg har ikke sort skærm, den skriver blot "this channel can´t be used" hvor efter den låser
måske jeg mangler AnyRegion Changer
yeps.

min er dog også sat til region: USA med shopping 49, og video system: NTSC.
hvis jeg ikke sætter NTSC, så er der sort skærm, men ellers herfra virker den ellers og
så virker den fint.

Til top
dansk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dansk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2011 kl. 07:49
Jeg har ellers forsøgt mig med freethewads at gøre filen til eu, men det er nok ikke pal ?

Jens
www.haandbrygforum.dk
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2011 kl. 08:26
Oprindeligt skrevet af dansk dansk skrev:

Jeg har ellers forsøgt mig med freethewads at gøre filen til eu, men det er nok ikke pal ?

Jens
du skal nok bruge wad manager v1.7 til at installere den fra homebrew?
Til top
dansk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dansk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2011 kl. 08:31
jeg har fået installeret wad filen, og lavet den om til pal med freethewads - men der er stadig sort skærm
så jeg tror ikke freethewads virker, som det skal
jeg har tænkt på om det er fordi tvét ikke understøtter NTSC at der er sort skærm
www.haandbrygforum.dk
Til top

Besvar Besvar Side  123 4>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu