|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
KEFiR ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 06-Januar-2008 Status: Offline Point: 49 |
![]() Sendt: 14-Oktober-2011 kl. 14:39 |
Hej
Jeg overvejer og skifte mit HTPC ud med en færdig box. men har svært ved og finde ud af hvad jeg skal have. Overvejer en Dune HD Smart B1, da jeg godt kan lige størrelsen og den har Blu-Ray afspiller i. Men kender den slet ikke ud over det man kan finde på nettet. jeg har et par ting jeg ligger vægt på som jeg har svært ved og finde ud af. - Gerne mulighed for tilslutning af tastatur (må gerne være special tastatur) - Gerne med en musik afspiller ala winamp hvor jeg kan tage alle numre i en playliste og kan søge i med tastaturet. - have blu-ray drev - gerne mulighed for og få på nettet. - kan hente cover og film info, fra en database som IMDB eller anden. Nogle der ved hvordan en Dune HD Smart B1 håndtere disse opgaver, eller om der evt. er andre der kan klare det. |
|
Hilsen KEFiR
|
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6509 |
![]() |
lytter lige med her...
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
Neobi/q ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juli-2010 Sted: Haslev Status: Offline Point: 355 |
![]() |
De 2 første krav er desværre lidt fjerne i forhold til medie streamer markedet :(
Dog har der de sidste mange måneder været tale om at mændene, bag både Zappiti og yADIs arbejder på en musik tjeneste. Som faktisk kan bruges til noget. Men det kan følges her http://www.mpcclub.com/forum/forumdisplay.php?f=85 Resten af kravende kan Dune klare uden større problemer og er mere end tilfreds med min. Specielt efter de seneste firmware releases. Morten
|
|
Lukker jeg lort ud. Så skriv en pm. Det er altid rart at lære noget nyt
|
|
![]() |
|
KEFiR ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 06-Januar-2008 Status: Offline Point: 49 |
![]() |
men Dune har da også mulighed for og få på nettet og tilslutning af tastatur.
Så med Dune er det bare den med musik afspiller. |
|
Hilsen KEFiR
|
|
![]() |
|
KlausJ ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 225 |
![]() |
Hej, er der nogen, der ved noget om TV-tunere til Dune HD. Da den kom til salg var det kun et spørgsmål om kort tid, så kom der også tunere til den. Men er der sket noget siden?
|
|
Med venlig hilsen
Klaus Jensen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |