|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jakob nielsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2011 Status: Offline Point: 6 |
![]() Sendt: 15-Oktober-2011 kl. 10:26 |
hej alle jeg har en film som jeg ikke kan finde ud af at lave til en film som jeg kan afspille via smart tv
nogen der kan hjælpe med et program ? ![]() |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
Hvis man skal komme med lidt mere præcis hjælp skal du nok fortælle lidt mere om dit udstyr og brug.
Men feks http://handbrake.fr/ er et program der ofte bruges til at rippe film til eks appletv osv. men også makemkv og dvdfab er brugte programmer, men som sagt det afhænger af hvad du putter ind (dvdskive?) og hvad du afspiller det på.. om det er til store skærme eller mobile enheder. at have film liggende i fuld opløsning fylder.. men ser godt ud på en stor skærm.. mindre opløsninger er mere egnet til små enheder.. men tager lang tid at rippe og kan give kvalitetstab med forkerte indstillinger |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
jakob nielsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2011 Status: Offline Point: 6 |
![]() |
okay hehe jeg har et samsung 46ue8005 led tv og den skal læses fra min nas hdd og gerne i bedst kvalitet
|
|
![]() |
|
![]() |
mkvmaker virkede fint og heldigvis uden undertekster da de ikke skal værer på en koncert
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |