recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilke indbygningshøjtallere?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvilke indbygningshøjtallere?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
BjornBorg1983 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 16-Oktober-2011
Status: Offline
Point: 17
Direkte link til dette indlæg Emne: Hvilke indbygningshøjtallere?
    Sendt: 16-Oktober-2011 kl. 09:46
Hej,

Vi skal til at bygge et nyt hus, og jeg skal have nogle indbygningshøjtallere i loftet.

Jeg bruger sonos som styring.

Jeg skal bruge højtallere til følgende behov.:

Køkken.: 35 m2, med 13 graders skråloft. Her tænker jeg 4 højtallere, men hvad med bass, kan man få indbygningshøjtallere med indbygget sub? eller hvordan gør man her med en sub? Den skal helst være "usynlig"
Afspiller.: Sonos ZP120

Stue.: Her skal jeg ud og investere et sorround anlæg, hvor jeg vil tilslutte en Sonos ZP90, hvordan gør jeg bedst med højtallere her, da de også skal køre på tv og stadigvæk få god sorround lyd?

Redigeret af BjornBorg1983 - 16-Oktober-2011 kl. 09:47
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Februar-2007
Sted: Denmark
Point: 4172
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2011 kl. 09:56
HFK har en del til indbygning.
B&O er også kommet med et par flotte.
Dynaudio har også.
Jeg er ved at installere et sæt Dynaudio IC 17 hedder de vist til en zp 120. Har en gammel sub jeg kan tilslutte hvis det bliver nødvendigt.
SVP03
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6061
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2011 kl. 15:48
Der findes rigtig mange gode producenter af indbygningshøjttalere. Ang. subben, så har jeg set op til flere steder hvor den er bygget ind i soklen under køkkenelementerne.
Noget lignende den her: http://www.hoejttalerbutikken.dk/product.asp?product=329

Her kan ses en lignende i en "professionel" version: http://www.customizedaudio.dk/index.php?page=products&id=45
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu