|
Hvilke indbygningshøjtallere? |
Besvar |
Forfatter | |
BjornBorg1983
Ny bruger Oprettet: 16-Oktober-2011 Status: Offline Point: 17 |
Emne: Hvilke indbygningshøjtallere? Sendt: 16-Oktober-2011 kl. 09:46 |
Hej,
Vi skal til at bygge et nyt hus, og jeg skal have nogle indbygningshøjtallere i loftet. Jeg bruger sonos som styring. Jeg skal bruge højtallere til følgende behov.: Køkken.: 35 m2, med 13 graders skråloft. Her tænker jeg 4 højtallere, men hvad med bass, kan man få indbygningshøjtallere med indbygget sub? eller hvordan gør man her med en sub? Den skal helst være "usynlig" Afspiller.: Sonos ZP120 Stue.: Her skal jeg ud og investere et sorround anlæg, hvor jeg vil tilslutte en Sonos ZP90, hvordan gør jeg bedst med højtallere her, da de også skal køre på tv og stadigvæk få god sorround lyd? Redigeret af BjornBorg1983 - 16-Oktober-2011 kl. 09:47 |
|
SVP03
Guld medlem Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
Sendt: 16-Oktober-2011 kl. 09:56 |
HFK har en del til indbygning.
B&O er også kommet med et par flotte.
Dynaudio har også.
Jeg er ved at installere et sæt Dynaudio IC 17 hedder de vist til en zp 120. Har en gammel sub jeg kan tilslutte hvis det bliver nødvendigt.
|
|
SVP03
|
|
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Sendt: 16-Oktober-2011 kl. 15:48 |
Der findes rigtig mange gode producenter af indbygningshøjttalere. Ang. subben, så har jeg set op til flere steder hvor den er bygget ind i soklen under køkkenelementerne.
Noget lignende den her: http://www.hoejttalerbutikken.dk/product.asp?product=329 Her kan ses en lignende i en "professionel" version: http://www.customizedaudio.dk/index.php?page=products&id=45 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |