|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MartinJ ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
![]() Sendt: 19-Oktober-2011 kl. 12:24 |
Hej alle,
I april 2007 var der fælleskøb på Panasonic TH-50PX70: http://www.recordere.dk/indhold/templates/design-udenkomm.aspx?articleid=1189&zoneid=13
Jeg var så heldig at få et eksemplar af det fjernsyn. Jeg mener prisen dengang var 16.500,- men er ikke helt sikker.
For et par måneder siden slog lynet ned i mit hus, og fjernsynet gik i stykker. I første omgang da jeg fejlmeldte det til forsikringen ville de prøve at sende det til reperation, men jeg fik kort tid efter at vide at fjernsynet var totalskadet.
Det var da super ærgeligt, men der er jo kommet nye tv der kan mere tænkte jeg og så frem til at få udbetalt penge fra forsikringen. Så kom chokket.... Forsikringen sendte en check på 3.100 kroner. Da jeg undrede mig over at det var SÅ lidt, kontaktede jeg dem for at høre hvad deres argumentation for den lave udbetaling var.
De sagde at deres teknikkere havde sagt at et lignende fjernsyn kostede 4800, og at de udbetalte max 65%, grundet fjernsynets alder. Og nu kommer jeg så til mit spørgsmål...
Deres teknikker siger at afløsermodellen ville være Panasonic TX-P50C3E istedet for mit defekte TH-50PX70.
Da jeg ikke er så meget inde i modeller, betegnelser mv ville jeg høre nogen af jer der ved meget om det, om I mener at deres teknikker har ret i hans udtalelse.
Hvis ja.. fint (øv)
Hvis ikke... Hvilke argumenter skal jeg fremføre for deres klagenævn?
På forhånd tak for hjælpen.
/Martin
|
|
![]() |
|
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() |
Kan godt forstå det kommer som chok for dig, men teknikeren har ret.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Var det ikke model nr X10, X20, der svarede til. Men der er jo ingen X30
![]() |
|
![]() |
|
minusop ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2007 Sted: 2665 Status: Offline Point: 511 |
![]() |
Og hvad er bedste alternativ idag (sidder selv med 42px70 og er klar til en 50") til 50px70 ?
(tænker : Full HD, DVB-C) Redigeret af minusop - 19-Oktober-2011 kl. 21:04 |
|
Man burde egentlig vide bedre, i min alder ... burde!
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Bedste alternativ er jo topmodellen VT30. Men næsten alle har i dag fullHD. Jeg vil næsten tro at den billigste af de her er bedre end PX70
|
|
![]() |
|
minusop ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2007 Sted: 2665 Status: Offline Point: 511 |
![]() |
VT30 er ikke for mig - jeg ønsker ikke 3D ;)
Har forelsket mig lidt i TX-P50G30Y - kan dog se på flatpanels, at den får lidt "prygl" for buzzing. Nogle der har erfaringer med denne skærm? (evt. andre alternativer - non-3D - i klassen +/- 8k) Redigeret af minusop - 20-Oktober-2011 kl. 18:27 |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
3D skærmene er også de bedste til 2D visning. Der er jo ingen der siger du skal ta brillerne på
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
true ... men der er også 4k i forskel
![]() |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
...og hvad med
TX-P50U30E ?(i forhold til ovenstående...)
Redigeret af minusop - 20-Oktober-2011 kl. 21:07 |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |