Korsbæk skrev:
Pendec: Uden at jeg har den store eksamen indenfor det du nævner så synes jeg at det virker meget mærkeligt hvis man ikke skulle få det fulde af plex med at lg tv, da det jo er lg som har købt plex.
Ud over det hvad mener du så med at musik film og billeder ikke er plex primære målgruppe ? Det er lige netop deres fokus område da det jo er den man kan bruge plex til. |
ja, lyder sjovt ik?
flatpanels.dk tør endda sige at LG tv slet ikke har flash support, men jo, de kører med flash 3.x understøttelse. og da PLEX tilbyder en masse plugin som er flash og silverlight udviklet, så vil en del plugins stadig køre på LG skærme, men det er langt fra ret mange.. (man kan i plex slå "ignore supported" fra, så kan man se rigtig,rigtig mange plugins, desværre brokker de sig over manglende nyeste flash eller at man skal installere silverlight fra microsoft websiten (på LG tv , lol)
så det jeg mener med målgruppe, er at udover det almindelige "DLNA" baserede deling, som mange tv og media systemer kan, er målgruppen for PLEX at de har alle deres smarte plugin's som gør plex noget specialt.
hvorfor installere plex server, hvis man kun vil se billeder,film,foto's? det kan man jo nok allerede i MCE eller på ens WDTV,PCH eller endda LG tv uden plex.
du kan det på din windows uden at bruge plex, så igen, målgruppen må og kan ikke være noget du allerede havde for 10 år siden (altså på windows)
edit: vi er enige i at en målgruppe er selvf. dem som vil se film/billeder og høre musik. det er dog plugins som giver streaming og alternative måder at se det på. så dermed ment anden type målgruppe end den standard.
Redigeret af pendec - 01-November-2011 kl. 10:22