recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tvixi cover, hjælp!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tvixi cover, hjælp!

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Mr. Pierre Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 101
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Pierre Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Tvixi cover, hjælp!
    Sendt: 02-November-2011 kl. 17:47
Hvordan får jeg min Twix Slim S1 til at vise covers?

Kan jeg få den til fx koble op på IMDB og så på den måde søge under skuespiller, instruktør, genre osv?

Pierre

Redigeret af Mr. Pierre - 03-November-2011 kl. 21:45
Til top
bibihest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Maj-2006
Point: 1435
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bibihest Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2011 kl. 17:59
Du skal hente programmet Tvixie og lade det hente alle data og billeder.

http://www.tvixie.com/

Redigeret af bibihest - 02-November-2011 kl. 18:00
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Pierre Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2011 kl. 18:05
Fedt, Tak for det :-)

Men det skal vel installeres på Tvix`n og hvordan gøres det....... Når jeg downloader programmet, skal jeg så bare gemme det på Twix`n eller hvad skal jeg?
Til top
Theilo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Marts-2010
Sted: Horsens,Danmark
Point: 1229
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Theilo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2011 kl. 19:46
installere på din pc og lave det derfra
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Pierre Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2011 kl. 20:51
Kan ikke få det til at fungere. Er der ikke nogle som vil hjælpe med en guide oversigt eller ligende.......

Har installeret programmet på min pc, koblet den sammen med Twix`n og kan sagtens finde alle filmne, men Tvixi kan ikke finde nogle covers....... Hva gør jeg forkert??????
Til top
Tubbe Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-Januar-2005
Sted: København
Point: 206
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tubbe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2011 kl. 22:15
Den finder sikkert ikke noget fordi at navnet på filmen skal være rimelig korrekt uden nogen andre ting i navnet, som bluray x264 1080p eller what ever. Du behøver ikke ændre det direkte på tvixen, jeg plejer og ændre det i direkte i programmet inden du søger,  og husk at vælge din afspiller i tools/options.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Pierre Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2011 kl. 23:53
Kan finde covers via search funktionen til højre. Men hvorfan får jeg selve coveret lagt over på filmen? Der sker ikke noget når jeg trykker apply.....
Til top
Tubbe Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tubbe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2011 kl. 08:52
Search funktion til højre er fanart(baggrundsbilled), du skal højre klikke på dit bibliotek hvori din film ligger og trykke movie information/get movie information, herinde skal du som jeg skrev tidligere omdøbe filmen til korrekt titel, og vælge hvilke udbydere du vil søge på, og så trykke get.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Pierre Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2012 kl. 15:03
Hejsa

Jeg genåbner lige denne tråd igen, da jeg faktisk ikke er kommet længere end sidst Angry

Jeg har installeret Tvixie på min computer og sat Tvix S1 som maskinen. Så langt så godt.

Jeg kan sagtens finde min Tvix inde i mappen, men når jeg vælger filmmappen, så kommer der ingen film frem. Men der ligger altså 15 sider film på Tvixs harddisk.
Vælger jeg derimod musikmappen, så kommer der de 2 musikdvd`r som jeg har rippet.
Højreklikker jeg så på en af dem så popper der en kasse frem hvori der står:  -Dvd.iso is not a direktory. tvixie only works with directories.

HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP!
What to do???
Til top
Tubbe Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tubbe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2012 kl. 15:08
Hver enkelt film skal ligge i et biblotek
Sony 55W805b
Android SHIELD TV
Sony Playstation 3
Panasonic DMR-BCT74
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Pierre Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2012 kl. 15:18
Hvordan får jeg dem i et bibliotek?
Til top
Tubbe Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tubbe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2012 kl. 15:21
Du kobler din tvix til computer med usb kabel,, og den kommer op som et drev, og du kan så lave et biblotek med filmnavn for hver enkelt film, hvori film og evt. sub ligger 
Sony 55W805b
Android SHIELD TV
Sony Playstation 3
Panasonic DMR-BCT74
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu