recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Spotify + Squeezebox Duet + afspilningslister
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSpotify + Squeezebox Duet + afspilningslister

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Svelle Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 140
Direkte link til dette indlæg Emne: Spotify + Squeezebox Duet + afspilningslister
    Sendt: 03-November-2011 kl. 20:44
Hej
Jeg har et problem jeg håber et af jer kvikke hoveder kan hjælpe med at få løst...Jeg har Spotify installeret på min pc, samt squeezeserver med 3 parts spotify pligin yil squeezebox duet installeret. Forleden lavede jeg en playlist, som på pc'en viser der er 108 numre i den. Nogle af numrene er fra mine egne lokale filer ( lagret på den aktuelle pc's harddisk ) og andre er fra Spotify. Playlisten optræder også på min duet controller, men kun med 79 numre??? Derudover kan jeg ikke bare sætte duetten til at afspille hele playlisten da den ind imellem mellem to numre skriver "etablerer forbindelse".
Playlisten skulle meget gerne kunne køre uden bøvl, da jeg om en måneds tid skal bruge den i forbindelse med en masse gode gæster... Er der nogen der har et bud på hvorfor Duetten ikke ser alle numre som min pc ( og HTC Desire gør ) Og hvorfor den ind i mellem ikke finder det næste nummer? Jeg har for kort tid siden fået vinget af i "available offline" knappen på pc'en, men det ser ikke ud til at have haft en effekt :-(  
Spørg endelig ind, såfremt jeg ikke har været uddybende nok i min forklaring :-)

/ Torsten
Til top
Svelle Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2011 kl. 21:30
Update:
Nu bliver det da endnu mere mystisk...Jeg opdagede at der på min controller var en opdatering af firmwaren til min SB duet. Efter at have installeret den havde jeg ikke længere  spotify plugin'et. I stedet kunne jeg installere Spotify igennem controlleren, hvilket jeg gjorde. Jeg fandt mit brugernavn (device-id) på min spotifyprofil på hjemmesiden, og fik det aktiveret. Min playlist popper op i menuen på duetten, men nu kun med 29 numre, hvor der før var 79. Så vidt jeg kan se er det nu Spotifys online numre der optræder i min playlist, hvor det før formentlig har været mine lokale filer. Hvordan hulen får jeg den til at acceptere dem alle?
Til top
Svelle Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2011 kl. 22:35
Update igen,  igen
Den sejler rundt...Bliver ved med at sige der er nye opdateringer som den installerer - uanset om jeg er på min lokale pc-server eller mysqueezebox.com
Den har opdateret og genstartet over tyve gange nu, og bliver tilsyneladende aldrig færdig   :-(
Til top
Svelle Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2011 kl. 10:44
Slet ikke nogen med et bud? Min teori kunne godt gå ud på, at Spotify plugin'et på duetten ikke kan finde ud af at håndtere playlists, som indeholder både lokale filer og Spotifys filer "i skyen"...Men er der evt. en løsning på det så? For Spotify på pc'en kan jo sagtens håndtere det. Håber stadig på svar :-)

Til top
SilverLine Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Oktober-2008
Point: 713
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2011 kl. 13:46
Jeg har et lidt andet problem, men måske de alligevel er beslægtet med hinanden på en eller anden måde.

Jeg har en SB Touch, og har installeret den officielle spotify app fra Logitech. Der er bare det problem, at den ikke sortere mellem musik som er tilgængeligt i DK og musik der ikke er. Dvs. at søger jeg på et specifikt album gennem sb Touchen, kan det samme album godt fremkomme 3 gange, hvor det så kun er det ene ud af de tre jeg kan afspille. Jeg har lige skrevet til Logitechs support, for at høre om det er noget de har tænkt sig at løse.

Men kunne det ikke tænkes at du har fået tilføjet nogen numre, som ikke er tilgængelige i DK, og de derfor ikke fremkommer når du bruger spotify appèn ?? Dit er jo et 3 parts program, hvor man måske har fået løst problemet.

Redigeret af SilverLine - 06-November-2011 kl. 13:46
DIY pre / power amp samt DAC. Dynaudio focus 140 white. Pro-ject RPM 1.3 genie
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu