recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pc tilslutning til sony klv v32a10
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPc tilslutning til sony klv v32a10

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Per Aalborg Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 14-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Emne: Pc tilslutning til sony klv v32a10
    Sendt: 14-Marts-2006 kl. 11:02

Jeg har lige købt et Sony klv v32a10 fladskærms tv.

Nu vil jeg gerne koble min bærbare pc til.

Pc'eren har dvi udgang og jeg har hørt at man kan koble pc'eren til tv

via et dvi-hdmi kabel. Men jeg får ikke andet end en sort skærm.

Hvad gør jeg forkert ????

HELP ME PLEASE 

Per K
Til top
agger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Maj-2005
Point: 1222
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2006 kl. 13:32

du skal bruge en dårlig opløsning, til du kan komme i kontakt med sony skærmen og se hvad den kan tåle i opløsning, vælg feks. den dårligste på din bærbare, så tror jeg du kan komme langt. Havde næsten samme problem med min philips lcd og pc men når først jeg kom i kontakt med philips skærm var der ingen problemer, i at ændre min philips lcd, til den opløsning den kunne klare sammen med pc.

hilsen agger

Redigeret af agger
Til top
Per Aalborg Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 14-Marts-2006
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2006 kl. 09:26

Tak for svaret Agger.

Jeg kan stadig ikke få noget billede på Sony skærmen. Mit grafikkort i den bærbare er et ATI Radeon 9600/9700. Jeg har tilsluttet kablet og går ind i egenskaber for skærm-avanceret-skærme. Så får jeg et skærmbillede med 4 skærme hvor de 2 er aktive. Bærbar skærm og FDP (fladskærm). Når jeg aktivere FDP kommer der et nyt skærmbilled med egenskaber. På det billede står der Sony. Computeren må være i kontakt med Sony-skærmen hvordan kan den ellers vide at det er en Sony skærm. Er det i opsætningen på Sony'en jeg gør noget forkert. Der må da være andre end mig der er ejer af en Sony klv v32a10, og som ønsker at koble deres bærbare til.

Med venlig hilsen

Per Aalborg

Still  make me

Per K
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu