|
Nu kan der bestilles universal 3D briller. |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-November-2011 kl. 15:17 |
|||
Jeg fandt lige disse briller hos planetaxel. Det var da rart, at de passer på tværs af mærker.
|
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Lidt spændende Flemming, men umiddelbart ser de ikke så meget bedre ud end dem, som kom med mit VT30
![]() |
||||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||||
![]() |
||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
|||
Jamen panasonics nye briller er også gode, men de kan kun bruges til pana. Det ville jo være rart, at man kan tage egne briller med, selv hvis det er en som har samsung eller andet. Og så er prisen altså noget billigere end original brillerne, til de forskellige mærker.
|
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
|||
![]() |
||||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||||
![]() |
||||
|||
![]() ![]() |
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
|||
Ja, det ville absolut være en god ting, hvis de havde lavet deres 3D briller som én standard, istedet forskellige typer.
Heldigvis, har Samsung valgt sætte deres priser ned på 2011 3D briller. Jeg har lige købt et "2 stk. box" Samsung 3D briller til 495,- |
||||
![]() |
||||
|||
Hold da op. Det var da også en prisnedsættelse. Men også lidt på tide. Altså, det er ikke mange ekstra briller, man lige køber hvis prisen ligger på over 1000kr. Så rart at de er på vej ned.
![]() |
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
|||
Du har ret, jeg ville aldrig give 1000,- for én 3D brille. Til gengæld fik jeg ingen med, da jeg købte skærmen. |
||||
![]() |
||||
|||
|
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
|||
Som udgangspunkt får man ikke 3D briller med, når man køber en Samsung skærm. Men på nogle modeller, såsom LED 8005 serien får man alligevel 2 stk med i en begrænset periode. Ved deres 51D8005 plasma skærm, nogle forhandler sælger dem incl. briller, andre gør ikke. Og man kan ikke se på forhånd om de følger med, eller de ikke gør. |
||||
![]() |
||||
nbu001 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2004 Sted: CPH, DK Status: Offline Point: 890 |
|||
Ja, jeg fik da også to par med, da jeg købte mit Samsung for et par måneder siden. Jeg tvivler dog på at de nogen sinde kommer i brug - udover en kort test... /Nils
|
||||
|
||||
![]() |
||||
zaboom ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 354 |
|||
Jeg fik 10 par med til mit LG
![]() Jo, jeg ved det godt - det er en anden slags men fååååk hvor er det godt med briller til hele familien + naboerne.
|
||||
...længe efter glæden over den billige pris, huskes den dårlige kvalitet!
|
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |