recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ir modtager
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketir modtager

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
oestervangsvej Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-November-2010
Sted: dk
Status: Offline
Point: 79
Direkte link til dette indlæg Emne: ir modtager
    Sendt: 08-November-2011 kl. 23:49
Til top
oestervangsvej Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-November-2010
Sted: dk
Point: 79
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2011 kl. 23:59
Jeg har købt en logitech harmony one Advance, Men allerede nu volder den mig allered problemer jeg kan ikke få den til at afsende signal til mit mediacenter. Jeg har en lumsk mistanke om at det er min fjernbetjening det er galt med det er en chincony rc-0617 kan det passe at den ikke køre med ir signal. Og at den dongle der sidder i mediacenter er en HID device det er måske ikke en ir modtager 
Til top
Slettet_120331 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 10-Maj-2009
Sted: Danmark
Point: 1123
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2011 kl. 09:10
Kan ikke finder den fjernbetjening du nævner men det lyder meget som at du har en RF modtager i computeren. Så med mindre du kan finde Chincony rc0617 som et Device i opsætningen til harmony skal du nok ud og finde en anden modtager til din computer. 

Så vidt jeg ved kan du ikke få en RF modtager men skal faktisk have en ir modtager og så bruge rf til ir hvilket jo er lidt fail. Sig endeligt til hvis du finder en rf modtager til pc som harmony one understøtter.
Til top
rasmuzzen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Januar-2007
Sted: Denmark
Point: 913
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2011 kl. 11:19
Har du ikke en eller anden IR modtager i dit øvrige udstyr der blinker når der modtages IR lys, det gør flere af mine enheder, eks. mit sony tv selvom it signale ikke er til tv'et. Der blinker den grønne diode når der trykkes på min microsoft remote. Det var da en måde at se om der er ir signal.

Nogle mobiltelefoner kan også med kameraet vise signalet.
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Point: 3291
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2011 kl. 15:10
Brug et digitalkamera til at "se" på senderen om der er aktivitet. Du kan på skærmen se lyset fra IR dioden. Ganske so rasmuzzen skriver.

BS
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu