|
Squeezeboks 3. plugins installation |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Gsxr ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 88 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-November-2011 kl. 21:10 |
Hej
Jeg har squeezebox server kørerende på min qnap ts 109 Og jeg vil gerne have installeret Other players af Max Spicer (http://forums.slimdevices.com/showpost.php?p=587951&postcount=82) Men jeg skal have lagt filen i min sq plugin mappe som jeg under oplysninger i sq kan ser er: /opt/ssods4/var/home/SqueezeboxServer/Cache/InstalledPlugins/Plugins,
/share/HDA_DATA/.qpkg/SSOTS/var/home/SqueezeboxServer/Plugins Men jeg kan ikke finde ud af hvordan jeg finder frem til denne mappe den jeg ikke fysisk kan se den nogen steder. Håber nogen kan hjælpe.
|
|
![]() |
|
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
De skal pakke filen ud og så placere det udpakkede katalog i
/opt/ssods4/var/home/SqueezeboxServer/Cache/InstalledPlugins/Plugins. Derefter skal du genstarte SBS.
Herefter dukker den op under indstillinger->Udvidelsesmoduler->andre afspillere. Herefter vælger du den fra listen og klikker på anvend knappen. Genstart SBS og den skulle nu gerne virke. Redigeret af Kurt Poulsen - 12-November-2011 kl. 23:39 |
|
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
|
![]() |
|
Gsxr ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 88 |
Problemet er hvordan finder jeg frem til stien
|
|
![]() |
|
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
Nåå nu er jeg med. Du kan ikke fra NAS'en websystem give adgang til
kataloget via nettet? Altså sådan at den bliver oprettet som en
net-share du kan forbinde din pc til.
|
|
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
|
![]() |
|
Har adgang til nas fra pc men kan ikke se de mapper hvor SQ er installeret
|
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
På en synology har man en web-baseret file manager, hvor man kan få adgang til systemmapper ved at logge ind som admin-bruger - måske noget tilsvarende på qnap?
|
|
![]() |
|
Har man også på qnap men jeg kan ikke se mapperne, men hvis jeg kigge under sq der hvor man vælger musik bibliotek kan jeg se mapperne.
Så de er der. |
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
- og det er når du er logget på som administrator at du ikke kan se systemmapperne?
|
|
![]() |
|
Ja
|
|
![]() |
|
Delbert ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1 |
Du kan finde øverst på din computer, så se de egenskaber, du ved,hvilken holdning han var. Så på skrivebordet, bør det være muligt.
Redigeret af Delbert - 16-November-2011 kl. 04:25 |
|
![]() |
|
????
|
|
![]() |
|
NikolajDS ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 374 |
Det var godt nok ikke meget hjælp der kom ud af denne tråd..
Jeg har en Synology, hvor jeg har installeret Logiech music serveren. Men hvor fanden finder jeg de mapper? Jeg synes det er lidt skræmmende at jeg ikke kan finde dem, fordi vil da mene at jeg er en del over en alm. computerbrugers tekniske niveau. Men trods jeg er logget ind som Admin på min synology i min browser, så kan jeg ikke se de mapper nogen som helst steder.
Og indlæggene i denne tråd er (no offence) skrevet som om de 30 % er for at hjælpe, og 70 % at vise at dem der har skrevet dem, er "rigtige" nørder, der forstår indforstået ting :o) Nogen der har løsningen på, hvorledes jeg kan komme ind på de mapper jeg har brug for, for at kunne lægge 3rd party plugins ind? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |