|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
Jacob Bentzen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 102 |
![]() Sendt: 15-Marts-2006 kl. 11:10 |
|
Det jeg skal bruge det til er at se kabeltv og parabol og så har jeg tænkt mig at købe en DVD-afspiller med HDMI og vil også gerne kunne bruge den til at se nogen film fra computeren og spille lidt spil. Hvad ville være et godt køb?? |
||
![]() |
||
Hanien ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 562 |
![]() |
|
Hvad er budgettet? |
||
![]() |
||
Jacob Bentzen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 102 |
![]() |
|
Jeg ville godt holde det under 25.000kr men det gør ikke noget hvis det koster lidt mere.
|
||
![]() |
||
tvit ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 166 |
![]() |
|
Jeg vil anbefale Pioneer XDE 436 el. 506, de er efterhånden nede i den pris du søger. De har 2 HDMI indgange så du skulle være dækket ind til fremtiden's TV + du får markedets bedste skærm. |
||
m.v.h
John Winther |
||
![]() |
||
vipmlo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 830 |
![]() |
|
Pioneer XDE 436 er i fælleskøb
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Det virker rigtig fedt. Men hvad er forskellen på Pioneer XDE 436 og Pioneer XDE 506?? Altså ud over størrelsen og prisen. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Har lige set det på hifipriser.dk til 24.799 kr. så det er jo kun 299 kr. man spare og der kan man få det inden for 5 dage :) |
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
Det er fra Tyskland. Hifipriser snyder jer. Ofte er de billigste forhandlere fra udlandet, og dermed er varen slet ikke sammenlignelig. Dette fælleskøb er den ægte vare:
/Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
Du kan sammenligne dem hos Pioneer Men den primære forskel er størrelse og opløsning. /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg er heller ikke så glad for at købe ting i udlandet, for det er jo ikke altid at der er de samme garantier/forsikringer som der er her i danmark. Jeg ser også lige at den butik jeg kunne købe det i ligger i tyskland, selvom hjemmesiden hedder Digital4All.dk og så regnede jeg med den lå i danmark. Så tak fordi du lige gjorde mig opmærksom på det :) |
||
![]() |
||
![]() |
|
Så nu står mit valg imellem et Samsung LE-40R71B http://www.samsung.com/dk/products/tv/lcdtv/le40r71b.asp og Pioneer XDE 436 og hvis jeg kan få råd til det et Pioneer XDE 506. Jeg kan få et Samsung LE-40R71B for 23.000kr om ca. 14 dage. Så hvad burde jeg vælge?? |
||
![]() |
||
![]() |
|
Det er først og fremmest et valg imellem plasma og LCD, for begge modeller er gode bud indenfor sin genre.
Plasma er det som ligner et billedrørs-TV bedst, mens LCD har højere opløsning (for samme skærmstørrelse) og dermed - i teorien - er bedre forberedt til HDTV.
Har du været rundt og kigge på fladskærme ?
/Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |