|
Netflix i WMC Win 7? er det muligt |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
benzon ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Juli-2007 Status: Offline Point: 92 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-November-2011 kl. 06:19 |
Hey nu har jeg en løsning på min pc der gør at jeg er i stand til at se Netflix, Hulu og diverse andre ting, så var det jeg tænkte findes der evt et plugin, eller noget andet der integrere netflix direkte i WMC 7 ?
Har prøvet og søge lidt men syntes ikke jeg kan finde en konklution desværre :( |
|
![]() |
|
kasper-n ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 116 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er muligt da jeg selv havde det under min 1 uges test af netflix.
Det er noget med at du skal køre et script eller lignende da det kun understøttes af us Windows. Jeg kan desværre ikke huske linket men det er ikke nok med us vpn. |
|
![]() |
|
Munken17 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-Juni-2011 Sted: Vanløse, DK Status: Offline Point: 12 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hey Kasper.
Fandt du en løsning? Jeg har selv samme problem... Kører en US win på min HTPC. Men det er vist ikke nok. Har "unblock-us" som DNS for at kunne se Netflix. Men får ikke muligheden for at se "internet Tv" i WMC. jeg har forsøgt følgende (sakset fra en anden side):
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |