recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Vivitek D537W blinker og vil ikke starte?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketVivitek D537W blinker og vil ikke starte?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
T-dog Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 22-November-2011
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Emne: Vivitek D537W blinker og vil ikke starte?
    Sendt: 22-November-2011 kl. 20:12
Hej Recordere,

Jeg har fået fat på en Vivitek D537W som ikke virker og derfor stod til udsmidning. Jeg håber naturligvis at problemet er en mindre detalje og at nogle af alle jer kloge hoveder har nogle ideer om hvad der er galt med den.

Det eneste jeg gør er at sætte strømkabel på den og så begynder den omgående at blinke blåt i power led'en. Den blinker konstant og ikke et antal gange som beskrevet under fejlkoder i manualen.
Der er ikke lys i lampen(pæren) og der er ingen larm/lyde eller noget fra blæserne eller andet.

Jeg har prøvet at tage lampen ud for at tjekke om den var sprunget men kan ikke rigtig se noget underligt ud over at jeg studsede over glødetrådens form - en halvcirkel og anden halvdel ned langs midten? ser ud som om det skal være sådan. Lampen ser ikke ud til at have lidt overlast eller noget men det er måske ikke lige til at se?

Jeg har ikke en ekstra lampe da de er pænt dyre og jeg ikke aner om det er den der er problemet.

Skrev til vivitek support men fik bare besked om at sende den ind til rep.

Nogle ideer til hvad fejlen kan være??? - har ikke haft åbnet ind til print osv endnu Tongue
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu