recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Erfaringer med Tvix Xroid A1
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Erfaringer med Tvix Xroid A1

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
DJCarten Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 29-August-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 43
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DJCarten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Erfaringer med Tvix Xroid A1
    Sendt: 29-November-2011 kl. 22:44
Hej derude!

Jeg har kigget på den nye model af Tvix med android firmware!

Det ser jo super spændende ud, og de første test og reviews lover jo godt!

Jeg har dog lidt spørgsmål, som nogen herinde måske ved...?

- Kan man installere spotify fra Android marked?
- Hvad med gamle cover art (som er sat op til M6500 lige nu)
- Hvis nogen skulle have købt... Så fortæl om den!! :)

Mvh
Til top
rexlupus Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 29-Maj-2011
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rexlupus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2011 kl. 07:44
Hej
Jeg har haft en Xroid A1 i godt en måned nu. Det er indtil videre en stor skuffelse. Den kører med en meget modificeret udgave af android 2.2. Det er meget begrænset hvilke apps du kan tilføje. Det er ikke det traditionelle marked fra Android. Det er nogle Tvix hjemmelavede (ser det ud til) og efter min mening ubrugeligt. Du kan ikke installere spotify. Du kan slet ikke vælge den. Dog æder den alle de videoformater jeg har smidt i hovedet på den. Men ved visning af billeder fra harddisk får man hurtigt en fejlmeddelelse om at der ikke er "enough memory". Min samsung galaxy s2 mobil kører 10 gange bedre... jeg vil meget håbe at man vil rette og opgradere firmware snarest - den er håbløs som den er nu. Jeg havde egentligt også håbet på at jeg kunne gå ind på f.eks. DR´s hjemmeside og se Borgen, SoEinDing el.lign, men flash understøtter den heller ikke...
Jeg skal nok forsøge at give løbende opdateringer om den...men lige nu...ville jeg vente hvis jeg var jer.
Til top
DJCarten Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 29-August-2011
Sted: Danmark
Point: 43
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DJCarten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2011 kl. 08:07
Se det er satme en tekst man kan bruge til noget!

Mange tak for kritisk og beskrivende feedback!

Jeg kan så give lidt respons tilbage også - for jeg fik faktisk svar tilbage fra Tvix/Dvico i nat. og de besvare sådan:

Hello.

- CaCan I install Spotify, and be able to stream/control music this way?

è This application is not available now, we’ll support it in the future.

How big is the marked available of apps from android marked, the same as on the phones/tables or is it sorted?

è we suspect the problem is license related. Android market is not allow with these media player products. Only phone or tablet now.

Best Regards,

Gary Ahn,

http://www.tvix.co.kr

Redigeret af DJCarten - 30-November-2011 kl. 08:07
Til top
Patriarken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-April-2005
Sted: Parts Unknown
Point: 2872
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Patriarken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2011 kl. 10:26
Hello

I can see that this post does not belong in this forum...Try streaming media...

Best regards

Anders
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time!
Til top
kbi7874 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Februar-2010
Sted: Stenløse
Point: 86
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kbi7874 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2012 kl. 22:49
Med henvisning til at kunne se dr har du prøvet denne adresse på den

http://www.dr.dk/tjenester/drnu-mobil-beta#forside
Til top
Boost Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-September-2008
Sted: Hedehusene
Point: 271
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Boost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2012 kl. 15:21
Nogen der kan give et opdateret review af Xroid A1 ?
Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2012 kl. 10:42
ja tak det kunne sku være dejligt
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Point: 3850
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2012 kl. 12:40
TViX er gået konkurs, så det er ikke noget der er værd at ofre penge penge.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2012 kl. 15:33
de virker jo stadig gør de ikke. deres firmware er også stadig tilgængelig.

Jeg har læst før at de er gået konkurs, men deres hjemmeside er stadig kørende, så havde det indtryk at de var blevet opkøbt.

Redigeret af slumbert - 16-August-2012 kl. 15:34
endnu en hifi-flygtning

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2012 kl. 18:05
endnu en hifi-flygtning

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu