recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilken TMT version fungere - HD Lyd / BD / MM3.21
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilken TMT version fungere - HD Lyd / BD / MM3.21

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
r40 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 07-November-2009
Status: Offline
Point: 21
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér r40 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvilken TMT version fungere - HD Lyd / BD / MM3.21
    Sendt: 06-December-2011 kl. 08:52
Hejsa

Grundet ny Amp med understøttelse af HD lyd og ny HTPC, er jeg igang med at installere HTPC'en fra bunden.

På nuværende stabile system, benyttes der Windows 7 / My Movies 3.21 / TMT3(mangler SW version).
Fungere fint med afspilning af BD via WMC (+MM&TMT)

Har nu forsøgt via nettet at få overblik, men er stadig i tvivl, om hvilke version af TMT der skal bruges, hvis jeg ønsker HD lyd. Hvis det overhovedet er muligt uden andre problemer.

ps. Jeg har ikke lige mulighed for at flytte den gamle HTPC ind til Amp'en og afprøve om HD Lyd fungere.

Så er der nogen der kan fortælle, om setup'et kan virke og stabilt (integration mellem WMC MM & TMT). Ellers må HD lyd jo vente.

Setup
Windows 7 / My Movies 3.21 / TMT? (SW Version Nr)

Redigeret af r40 - 06-December-2011 kl. 08:57
Til top
lbjensen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-December-2009
Sted: Danmark
Point: 50
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lbjensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2011 kl. 09:06
TMT3 understøtter HD lyd. Men det skal være over hdmi. Dvs et grafikkort der understøtter det.
Music Fidelity M6PRX, M6PRE, M1DAC; Sony VPL-HW55ES Panasonic TX-P50VT30; Monitor Audio PL-300, PLC150, PLW-15; OPPO 103D; Anthem MRX 500.
Til top
r40 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér r40 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2011 kl. 10:22
Det er via HDMI - var nu bare af den opfattelse, at det ikke helt fungere med TMT3. Hvilket er årsagen til folk opgradere til TMT5 - hvor problemerne så kommer.
Super hvis TMT3 fungere.

Tak for svar 
Til top
r40 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér r40 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2011 kl. 08:13
Hej igen

Så fik konen en Blu-ray i julegave - den sidste del i Harry Potter - og den fungere ikke.

Har se flere BD uden problemer, men ikke denne.

Køre TMT3.0.190

Er der nogen der kan updatere mig lidt her, er det kopi beskyttelse eller en indstilling jeg skal foretage.
Har rippet den med ANYDVD uden problemer, men den afspilles ej heller.   

Kan i give mig en update på hvad problem jeg står med?

Glædelig Jul

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu