|
Stofa "WebTv To Go" - se tv i bussen m.m. |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2123 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-December-2011 kl. 00:13 |
|
Jeg har lige fået brev fra Stofa omkring nyheder i det nye år i min antenne forening, hvor WebTv bliver mobil, endda til 2 enheder ad gangen ude for hjemmet - og det koster gratis |
||
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro |
||
![]() |
||
zczc ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 398 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Du tror da ikke i dyb alvor, at du får noget af Stofa uden at betale?
|
||
![]() |
||
BusinessBo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1154 |
|
Hvis det bliver lige så go kvalitet som applikation "Stofa Web TV" i forvejen har.
Så lyder det meget interessant. "Stofa Web TV virker kun på det lokale wifi net, |
||
Panasonic 50" TX-P50U30 - Denon 2113 - Dali concept 6 - Dali concept 1 - Dali zensor center - Dali base 100 - PS4
|
||
![]() |
||
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2123 |
|
Ok, så lad os sige at det ikke koster ekstra, ligesom det "normale" WebTv heller ikke koster ekstra.
|
||
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
||
![]() |
||
Moulder ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 371 |
|
Så kan vi kun håbe at Yousee følger trop.
|
||
Mvh
Moulder |
||
![]() |
||
Thomas K ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2010 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 461 |
|
Det er umiddelbart samme kvalitet som på den allerede eksisterende app. Det eneste men der er, er den forbindelse du er på når du bruger det.
Thomas |
||
![]() |
||
zczc ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 398 |
|
Med henvisning til trådens overskrift: Det lokale Wi-Fi-net når vel kun til bussen, hvis den holder stille ved et stoppested uden for en brugers ejendom?
|
||
![]() |
||
BusinessBo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1154 |
|
Ja, det nuværende version. Hvis det starter lige så hurtigt og uden at hakke som den nuværende. Så er der gode muligheder. Men tror det er svært at skabr en stabil forbindelse på 3G.
|
||
Panasonic 50" TX-P50U30 - Denon 2113 - Dali concept 6 - Dali concept 1 - Dali zensor center - Dali base 100 - PS4
|
||
![]() |
||
|
Det lyder som om du allerede bruger den. Er den allerede tilgængelig eller har du inside viden?
Jeg var meget overrasket over at det kommer som ny funktion, for jeg har ikke set det omtalt andre steder, men det er da rigtig positivt
![]() |
||
||
![]() |
||
Kristjan ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 158 |
|
Jeg bruger ofte stofas iphone app udenfor hjemmet med en vpn-forbindelse. Det kører gangste stabilt på 3G, dog oplever jeg lidt længere load tid. Der er ingen forskel i kvalitet og streamet først kører oplever jeg heller ikke udfald eller hakken.
![]() |
||
Har man sagt A må man også sige GF....
|
||
![]() |
||
Thomas K ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2010 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 461 |
|
Ingen insiderviden her. Dog giver det ingen mening hvis der udvikles en ny app, kun til dette, samt at der sættes nyt udstyr op for at supportere "Webtv to go". Da den originale Web tv blev præsenteret spurgte jeg ind til "To go" løsningen. Stofa fortalte dengang at de gerne ville lave en "to go" løsning, men at rettighedshaverne ikke var klar!
Derfor anslår jeg at kvaliteten kan være den samme, men at den er bestemt af din internetforbindelse.
Thomas
|
||
![]() |
||
|
Så blev det officielt, se her. Underligt at nyheden ikke er på Stofa's hjemmeside og ærgerligt at TV2 ikke er med.
|
||
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |