|
min photosmart printer vil have proxyserver |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
sindingmeyer ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-December-2011 Sted: viby j danmark Status: Offline Point: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-December-2011 kl. 22:18 |
min nye printer vil have en proxyserver og en proxyserverport for at eprinte, men jeg har ingen og stofa som er min internetudbyder har ingen. hvad gør jeg ?
![]() |
|
![]() |
|
Theilo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1226 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nogle gange hos stofa skal man tilmelde printerens mac adresse til always on
|
|
![]() |
|
Dolfus2009 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-December-2011 Sted: viborg Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Allegå ind på stofa.dk - log dig ind, gå til stofa abonnement og vælg, Router opsætning klik på tænd router, nu vil alle tilsluttede enheder få en loksl IP adresse, hvis du bliver herefter bedt om at logge dig på, skal du tage modem macID (cm mac)og sætte ind i allwsys on, menu ligger under "signon"dette her gælder kun dem med thomson og cisco modem 3925
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |