|
IR modtager til Waoo boks |
Besvar |
Forfatter | |
The Fussa
Ny bruger Oprettet: 10-December-2011 Sted: Rødekro Status: Offline Point: 2 |
Emne: IR modtager til Waoo boks Sendt: 10-December-2011 kl. 11:59 |
Jeg har lige bestilt tlf, internet og tv hos Waoo.
Jeg har nu TDCTV. Da jeg bestilte ringede jeg og forklarede at jeg på nuværende tidspunkt har en ekstra boks fra tdc på loftet og den er leveret med en ir forlænger som har et specielt stik i boksen til det. Den er så trukket ned gennem loftet og sidder oppe ved loftslisten og det fungere perfekt. Da oplyste sælgeren mig at den nye boks ikke kunne men de så ville sende mig en gammel Motorolla VIP 1903 som man via usb bag på kunne gøre det. De havde haft sådan nogle USB ir sendere, men ikke mere da de ikke brugte boksene mere, men jeg kunne jo bare selv købe en. Ingen kunne dog oplyse mig om mærke eller andet, heller ikke deres teknikkere. Nu har jeg så modtaget boksene og jeg aner ikke hvordan får forlænget det ir signal så jeg også kan have boksen stående på loftet som med den fra tdc. Er der nogen af jer som kan hjælpe mig? |
|
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Sendt: 10-December-2011 kl. 21:02 |
Er der ikke en IR modtager direkte på fronten - dvs. et IR øje? I så fald køber du bare en alm. IR extender til en hundredekroneseddel.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
The Fussa
Ny bruger Oprettet: 10-December-2011 Sted: Rødekro Status: Offline Point: 2 |
Sendt: 10-December-2011 kl. 21:07 |
Jo altså man bruger en normal remote til den, så det tror jeg.
Kan du give et link til aådan en fætter og måske forklare hvorfan det installeres/bruges. Er slemt i tvivl. |
|
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Sendt: 10-December-2011 kl. 22:45 |
Der er adskillige her:
http://www.av-cables.dk/traadloes_lyd_video/infraroed_forlaenger_222_da/ Du sætter blot IR dioden foran øjet i din boks og placerer modtageren der hvor du vil betjene den. Det er ret enkelt. |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |