|
Boxer modtager og VOD/MOD |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
tetrahym ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-December-2011 Status: Offline Point: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-December-2011 kl. 12:04 |
Hej alle.
Jeg hører til dem der skal have et Boxer abonnement for at få TV2 (suk suk), har været fint tilfreds med mine antenne og gamle sony harddiskoptager - men det dutter jo ikke mere fra Januar. Det bliver noget af en investering at få TV2 på min harddiskoptager (boxer mini + ny hd optager). Jeg var egentlig lige ved at købe en Sagemcom RT90-320 som ser ud til at være det bedste bud på en high end boxer box. Men så ser jeg at Boxer til næste år introducerer Video/movie On Demand, hvor man via boxen (som sikket skal sættes til internet?) kan leje film (sikkert fra SF anytime?). Det er en funktion jeg rigtig godt kunne tænke mig, og vil gøre "TV2" investeringen lidt mindre smertefuld :-). MEN jeg ikke finde meget information desangående, jeg læser at der findes EN Boxerbox på markedet som kan dette (Pace), men det har jeg ikke kunne få bekræftet af Boxer, men de personer jeg snakkede med hos Boxer vidste ikke hvad VOD betød! Mit spørgsmål er. Er der nogen der kender en Boxer boks som er på markedet nu som vil fremtidssikre (2012) mit behov for at modtage VOD via Boxer. Og har denne boks harddiskoptager? Tak, hilsen Tetrahym |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er ikke så svært. Søg og der kan findes: http://paraboleksperten.dk/boxer-tv-92/boxer-max-123/sagemcom-rti90-320-gb-harddisk-dvb-t2-m-max-vod-klar-1194.html
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
tetrahym ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-December-2011 Status: Offline Point: 8 |
SUPER, den havde jeg slet ikke set nogen steder! Lige hvad jeg skal have, så den køber jeg :-)
|
|
![]() |
|
Så er den købt!
Desværre ser jeg samme fejl med denne box som med en anden box Sagem RT90-160 som jeg havde på prøve i et par dage (og byttede fordi jeg troede den var i stykker, men nu kommer jeg i tvivl om jeg gør noget forkert). Jeg sætter boxen via program menu til at optage 5-6 programmer i løbet af natten, alle programmer er desværre kun på 5 sekunder og 160MB og sort skærm. Jeg havde kun slukket for fjernsyn ikke for box? Forstår det ikke helt? Er de nogen der har oplevet det samme? Det er lykkedes mig at optage nogle programmer både via programmenu og ved bare at trykke rec - uden problem. Der er HDMI kabel mellem box og tv, såvel som antenne/in out kabel så jeg kan bypasse box hvis jeg bare vil se tv over antenne via fjernsynstuneren. Tiden er rigtig. Redigeret af tetrahym - 11-December-2011 kl. 08:13 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Sidder antennen direkte til box?
|
|
![]() |
|
ja
|
|
![]() |
|
Hej. Har fundet ud af at optageren ofte laver fejl hvis jeg optager via programguide (selv om tiden er rigtig indstillet). Problemet løses ved at optage via timer (mindre attraktivt, men virker dog). Tak. Mvh Tetrahym
Redigeret af tetrahym - 12-December-2011 kl. 08:45 |
|
![]() |
|
mlangballe ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 62 |
Hej Tetrahym.. Der er ny SW der retter dette.. http://www.kjaerulff1.com/fileexplorer/fetchfile.aspx?id=14296&dl=1 Fremgangsmåde RTi90xxxGB 1: Læg filen i roden på USB nøglen 2: Tag ud strømkabel bag på boksen 3: Sæt USB nøglen i USB porten på fronten af boksen. 4: Hold knappen P+ inde på boksen inden du sætter strømmen i igen 5: Samtidig med du holder P+ inden sætter du strøm til. Hold P+ inde indtil boksen indikerer den opdaterer. Slip herefter P+ 6: Når boksen er opdateret går den i standby. 7: Tænd boksen. Er nu SW opdateret. Ved fejl som ER09 eller lign. er USB nøglen ikke kompatibel. Prøv med en anden (Skal være FAT/FAT32) |
|
![]() |
|
Hej. Jeg fik at vide at den var opdateret. Og når jeg aflæser SW version på boxen så står der 1260 og den opdaterede SW på Kjaerulffs hjemmesider hedder xxx.1260 .Mon det betyder at seneste version af SW hedder 1260 og at jeg så har denne version, eller er der andre numre jeg skal være opmærksom på?
|
|
![]() |
|
mlangballe ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 62 |
OK... Fejlen med optagelser er ikke på hardware... Der er desværre nogle forstyrrelser på DTT nettet i øjeblikket. Vi er igang med at fejlsøge. Hvis du har mulighed må du meget gerne give mig flg. info: - Er alle optagelser med EPG fejlramt? - Hvis du optager via timer og "live" recording. Er optagelser så korrekte? - Kan du optage nogle programmer og ikke andre via EPG (Både FTA samt pay TV) - Hvilke kanaler kan du optage via EPG? Men hold øje med Kjaerulffs side.. Der kommer ny SW op i denne uge (1.2.70) Takker |
|
![]() |
|
Tak for svar. Det vil være dejligt hvis fejlen lå externt på DTT nettet.
Her er info: - Er alle optagelser med EPG fejlramt? Nej, det er ca 20% af optagelser der ikke virker - Hvis du optager via timer og "live" recording. Er optagelser så korrekte? Nej, jeg har nu erfaret at den laver samme fejl med optagelse via timer, dog noget færre gange - Kan du optage nogle programmer og ikke andre via EPG (Både FTA samt pay TV) Jeg ser ikke et mønster over hvor der opstår fejl - Hvilke kanaler kan du optage via EPG? Det er lykkedes at optage alle kanaler jeg har prøvet, dog laver canal+ oftest fejl (her fejler 90% af alle EPG optagelser) |
|
![]() |
|
Basto ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-December-2011 Sted: danmark Status: Offline Point: 533 |
Hej jeg har samme problem ( er ved at blive skør ) det har drillet i en måned ca, sort skærm når jeg optager boxer kanaler ,men ingen problem når det er gratis kanaler. når den optager sort skærm så fryser boks under afspindning og ved at skifte kanal virker den igen . nu er det den tredje boks jeg har på prøve ( Rti90 320 hd) og fejlen er der sku endnu . Fortsætter det her fis så er jeg tilbage hos canal digital meget snart. har opdateret den til 1.2.70
Det der er det værste er at man bruger 4 timer i tlf , først hos sagem ( på svensk / dansk ) og derefter får man en studerende i røret som spørger om man har prøvet at genstarte modtageren ;)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |