|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||||
ShelbyPoker ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 110 |
![]() Sendt: 12-December-2011 kl. 11:26 |
|||
Hej
Jeg leder efter nogle HDMI kabler, hvor stikket i den ene ende er vinklet 45°
Findes det ?
P.S. Jeg har set dem hvor stikket kan drejes, men jeg ville helst have et hvor stikket er støbt i 45°
Mvh.
Brian S Jensen Redigeret af ShelbyPoker - 12-December-2011 kl. 11:28 |
||||
![]() |
||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|||
Ja, det findes.
|
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
|||
Har selv købt noget tilsvarende ved www.dealextreme.com på et tidspunkt.
|
||||
![]() |
||||
ClausJ ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 559 |
![]() |
|||
|
||||
Sony Bravia KD-55X8505B, Samsung 3126, Pioneer VSX-922, Pioneer BDP-150, Mission 733, Mission 732, Jamo Center 100, B&W AS2 Sub
|
||||
![]() |
||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|||
Hvis du kigger lidt nede, så er der nogle som kan bukkes, i den vinkel du vil have.
|
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
ShelbyPoker ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 110 |
![]() |
|||
Hej Flemming
Tak for tippet, men som jeg skriver, så vil jeg helst finde et som er støbt i 45° - og ikke dem som kan vinkles
Måske bare mig som er vanskelig, men sådan er jeg nu en gang
![]() Men, hvis det ikke findes, så må jeg jo "nøjes" med de vinkel-bare typer
Mvh.
|
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Ok. Jeg havde ikke set det med støbt. Så er jeg ikke sikker på om de findes.
|
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
tvkartoffel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1998 |
![]() |
|||
Supra har nogle der er vinklet i den ene ende, men de er hunde dyre: MVH
|
||||
![]() |
||||
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
![]() |
|||
Jeg har købt et i LIDL på 2 meter til en flad halvtredser.
Et ganske kraftigt kabel som kan vinkles begge veje efter ønske.............. |
||||
Ning
|
||||
![]() |
||||
dantyr ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-April-2010 Status: Offline Point: 30 |
![]() |
|||
![]() |
||||
Stougaard ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Juli-2011 Status: Offline Point: 363 |
![]() |
|||
Af ren nysgerrighed.. I hvilken situation har man brug for at vinkle stikket 45 grader ?
|
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Hej Stougaard
Det - tror jeg - at jeg får brug for på mit nye Panasonic G30 (som jeg skal ha' bestilt én af dagene)
Her sidder HDMI stikkene nemlig lige oven over hinanden og vender bagud - derfor tror jeg at et 90° stik, vil genere stikket nedenunder - og et lige stik, vil rage langt bagud.
Derfor tænkte jeg at hvis nu man kunne få et 45° stik, så ville de gå pænt ned over hinanden
....hvis du forstår - det er lidt sværere at beskrive end jeg regnede med
![]() Det er måske også bare noget pjat, for når TV'et er stillet på plads (det skal ikke engang hænge på væggen), så har jeg jo glemt alt om hvordan stikkene sidder
![]() Mvh.
|
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |