|
PS3 på B&O MX/Avant? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Master_Geek ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 633 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-December-2011 kl. 10:34 |
Hej alle
Vi går lidt herhjemme og overvejer at skite vores gamle fladskærm ud med et MX7000 eller Avant fra B&O (passer bedre til vores behov) Men kan man tilslutte en PS3 med et godt resultat til en af disse og spille spil og se bluray film?
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19813 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nu kan det godt være at jeg (igen) spørger tosset, men hvad - ud over lydegenskaberne - får jer til at vælge et MX7000 eller Avant? Klaus |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Du vil da godt kunne se BD, men ikke i HD, og så er det jo lige meget med BD.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
LasseKilde ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-December-2011 Status: Offline Point: 96 |
Som der bliver sagt vil du ikke kunne se HD på en sådan skærm, men derved ikke sagt du ikke vil få et godt resultat. Især hvis din fladskærm evt. er en mange år gammel LCD eller lign. fra starten af fladskærme tiden, med manglende billedkvalitet. Hvis det er tilfældet vil jeg nok sige i er bedre tjent med et ældre B&O Crt, som i øvrigt er rigtig gode, men hvis i overvejer Crt, er der jo også Loewe og nogle af de seneste Phillips modeller, som er værd at kigge på. Der findes også nogle få 32" HD Crt, de er dog svære at få fat i, og af disse kan kun Phillips, Sony og JVC anbefales, og ikke det som Samsung kom på gaden med, da det kræver en del kalibrering. Men kom med noget info om nuværende tv, og ønsker for det næste i vil have. Design, billedkvalitet osv.
|
|
![]() |
|
LasseKilde ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-December-2011 Status: Offline Point: 96 |
Lige en tilføjelse, hvis i kan finde et Crt TV med component indgang, vil det være at foretrække, mener dog ikke B&O har nogle med denne indgang, så vil i have muligheden for at køre signalet fra PS3'eren i 480p i modsætning til 480i, og efter min bedste overbevisning vil der give jeg noget at hente her. Ellers hvis i vælger et med scart tilslutning, så skift for guds skyld, jeres kabel fra jeres PS3, med et RGB scartkabel. Iøvrigt hvordan er jeres PS3 tilsuttet nu? |
|
![]() |
|
Master_Geek ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 633 |
Tak for jeres inputs.
Det skal helst være et B&O da det vil matche med resten af elektronik i hjemmet og desuden gøre antallet af fjernbetjeninger falder lidt ;) Det nuværende er et 4 år gammlet 37" Samsung LCD med HDMI og 1080p. Det fungere uden problemer, så det er blot lysten til at få noget "nyt" der trykker lidt. PS3 gøre lige nu gennem HDMI, men ja, skal der skiftes til CRT køber jeg et RGB til den.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19813 |
Jeg har kun 1 fjernbetjening, vel at mærke en b&o, men intet b&o udstyr. Lintronic er kodeordet her.........
Klaus |
|
![]() |
|
Du kan jo evt prøve at tage din ps3 med, og afprøve det
|
|
![]() |
|
Hej igen
Jeg har netop fået et 28 tommer Avant med Beo4 af min onkel da han har købt nyt (bliver hentet 28. januar) Jeg skal have et RGB kabel til PS3, men hvor finder man sådan et henne?
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Det fås som extra tilbehør, og tilsluttes i multi AV udgangen. Kan bl.a fås her http://www.av-cables.dk/konsol_kabler/playstation_3_kabler/diverse_playstation_3_kabler_280_da/ eller her http://www.billigespil.dk/shop/rgb-scart-kabel-8469p.html eller her http://www.coolshop.dk/catalog/product/53048-rgb-scart-cable-logic3--for-ps3
Så der er muligheder nok, bare søg.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
Det vil stadig se væsentligt bedre ud end en tilsvarende DVD, så naturligvis er det ikke ligemeget. |
|
![]() |
|
Tak for jeres svar.
Kasper, har du erfaring med PS3 på Avant?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |