|
Yousee 3D |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Avenue ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 394 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-December-2011 kl. 12:49 |
Hej Folkens Jeg går lidt med tanken om at sælge mit gamle Pioneer 5090H og invistere i et 3D tv i stedet for. Jeg har haft Yousee det sidste 4-5 år og har egentlig været tilfreds bortset fra prisen ;) Mit spørgsmål er så: Hvor meget sender Yousee egentlig i 3D - den eneste 3D udsendelse hos Yousee, som jeg har læst om er en La Liga kamp tilbage i april mdr. 11. Eller skal jeg skifte til en anden tv-kabel udbyder, så jeg får mere ud af mit 3D tv? |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det meste 3D er nok på sattelit, og derudover på BD. Hvordan der f.eks bliver i forbindelse med VM og OL til næste år på Kabel vides der vist ikke så meget om lige nu.
Jeg vil absolut ikke mene, at du kan skifte til anden Kabeludbyder hvis det er You See der har levering der hvor du bor, det eneste alternativ til You See er Stofa, om de nogensinde har sendt noget i 3D aner jeg ikke.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |