|
Receiver/kompaktanlæg med netværksstreaming |
Besvar |
Forfatter | |
BlissY
Bruger Oprettet: 17-Januar-2009 Sted: Århus Status: Offline Point: 136 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 20-December-2011 kl. 23:35 |
Søger en receiver/kompaktanlæg med integreret forstærker til mit kontor. Disse ting er et must; streame fra PC, FM-radio, internetradio og airplay.
Af andre ting som jeg gerne vil have er der; DAB, ipod dock og cd-afspiller. Dog nok svært at finde en der kan det hele. Har selv kig på den her: Den ser lækker ud og får gode anmeldelser rundt omkring. Har fundet den i Tyskland med Denon højttalere til 500 Euro + forsendelse. Det er den her: Har også lidt kig på samme model, men med B&W CM1 højttalere til 6500 + forsendelse, også fra Tyskland. Hælder dog til den første da prisen er rigtig god. Hvilke andre modeller kan det anbefales at kigge på?
|
|
jj79
Guld medlem Oprettet: 21-August-2010 Sted: Vejen Status: Offline Point: 539 |
Funktioner
Tak(0)
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7101 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du ønsker at streame radio har du måske ikke brug for dab !
|
|
beddemiz
Bruger Oprettet: 17-December-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 234 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har selv lige købt en denon ceol og et sæt b&w dm685 og det spiller kanon. De højtalere man kan få sammen med fra denon skulle ikke være så gode, ihvertfald ifølge de anmeldelser jeg har læst. Men receiveren kan absolut anbefales.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |