|
Hvilken medieafspiller er bedst? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
marcdk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-September-2008 Status: Offline Point: 58 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-December-2011 kl. 16:35 |
Hej,
Jeg har netop lige solgt min Qnap TS 209 pro box fordi jeg simpelthen syntes den larmede for meget. Dog vil jeg gerne have et setup hvor jeg via et samsung d8005 tv kan afspiller MKV filer, AVI filer og musik uden at skulle overføre, skifte stik osv. Altså en afspiller der både kan sættes op til noget bit torrent, kan fungere som medieafspiller til samsung tv'et og ikke larme for meget. Det kan godt være at det jeg søger slet ikke eksistere, men jeg håber at der er nogle der har erfaringer eller viden om noget der kan hjælpe mig. På forhånd tak.
|
|
![]() |
|
Gump ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 377 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du kunne godt have beholdt din nas. Du skulle bare have sat den et sted hvor det ikke gør noget den larmer (i kælderen, på kontoret, i et skab). Så skulle du have trukket noget netværkskabel, og så ville du have været kørende... :-)
Dit tv kan fundere som afspiller. Din nas fungerer så som lager... (og torrent klient, jeg har en magen til, bare ikke pro udgaven)
|
|
![]() |
|
rawi ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 282 |
mener bestemt at Popcorn Hour A-300 er passivt kølet. Har selv en A-200 og den klarer fint mkv. Om det så er den bedste det ved jeg ikke, har kun dej egne
|
|
![]() |
|
Supergris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1487 |
Hvad menes med " dej egne "???
|
|
![]() |
|
rawi ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 282 |
dej egne = den ene hehe
|
|
![]() |
|
marcdk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-September-2008 Status: Offline Point: 58 |
Tak for jeres svar.
Sådan en popcorn hour er det med hdd? Og kan man også sætte den op som torrent klient?
|
|
![]() |
|
Gump ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 377 |
Med mindre du bygger/køber en pc tror jeg ikke du skal forvente at få en afspiller og torrent-klient i en og samme maskine...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |