|
Søger en forholdsvis fleksibel Blu-ray ripper. |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-December-2011 kl. 11:59 |
|
Hej Gutter
jeg søger en ripper, som skal kunne gøre følgende:
Sekundært skal den kunne:
Hvis der er ekstra nice to have funktioner eller ting der kan gøres anderledes, må i også meget gerne skrive dem. På forhånd tak.
Redigeret af Kenzo85 - 23-December-2011 kl. 12:00 |
||
![]() |
||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
||
![]() |
||
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
|
Er der forskel på Trial og fuld vers.? Da jeg testede den tidligere synes jeg manglede nogle funktioner. Bla. lyd spor og undertekst filtrering. |
||
![]() |
||
jugglerq ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-September-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 696 |
|
jeg bruger DVD FAB den kan det meste, du kan komme hjem til mig og se om det er noget
du kan bruge
|
||
![]() |
||
|
Har du tid her i eftermiddag?
|
||
![]() |
||
jugglerq ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-September-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 696 |
|
Har skrevet PM
|
||
![]() |
||
|
Nåå men en spændende tur hos Jugglerq, dog var der nogen ting, som ikke fungerede via WD Live TV, når man brugte BD-iso. Det drejede sig om:
Kapitel skift inkl. info. Pop-up menu. rod menu. Hvis man nu er ude i at skulle kombinerer flere programmer, hvad skal der så til.?
|
||
![]() |
||
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
|
Du kan evt rippe direkte til mkv med MakeMKV.
|
||
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
||
![]() |
||
jgni ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 157 |
|
Jeg syntes det ser spændende ud. Tror lige jeg skal prøve en trial.... |
||
Mvh. Jan
|
||
![]() |
||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
|
AnyDVD er bare et værktøj der kan åbne op så andre programmer kan se diskene uden generende begrænsninger. Den kan også lave en ISO ukomprimeret. Skal du redigere kapitler, lydspor osv. så skal du finde noget der kan arbejde "oven på" AnyDVD.
|
||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
||
![]() |
||
|
Hvad er det så jeg leder efter ? er villig til at slette "alt i en" løsning fra listen.
Redigeret af Kenzo85 - 24-December-2011 kl. 10:48 |
||
![]() |
||
|
Som sagt, så sørger AnyDVD for at "generende faktorer" elimineres, så andre programmer kan foretage redigeringer
|
||
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |