|
Sonos skrammel |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
lunapark ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Status: Offline Point: 175 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-December-2011 kl. 15:19 |
Jeg købte Sonos igår og glædede mig hele natten til at komme til at lege med det idag.
Især når sælgeren fortæller at alt bare spiller, og at han aldrig har oplevet et eneste problem med dem. Jeg købte en Bridge, Play3 og en Play5. MEN idag har jeg været tæt på at smide lortet ud af vinduet i frustration. Min bridge fandt den let på netværket som er tilsluttet med kabel. Skønt. Dernæst pakkede jeg Play3 ud af pakken, og ikke på vilkår den vil connecte. Har prøvet overalt tilmed lige ved siden af Bridgen. Har prøvet at skifte den trådløse kanal i indstillinger og det ville stadig ikke. Jeg prøvede med kabler uden held... Dernæst pakkede jeg Play5 ud af pakken og var nogenlunde det sammen igennem, da den endelig blev fundet forbundet med kabel. Så kom den og sagde at den skulle opdateres og det gjorde jeg, nu funker den tilmed trådløst i hele huset. Men min Play3 kan jeg stadig ikke få et pip ud af Hjæælp. Hvad kan man gøre ? Gør jeg noget forkert? Jeg vælger tilføj "Sonos komponent" i medfølgende software og den går i search-mode. Dernæst smider jeg Play3 i stikkontakten, og klikker på Volume+ samt mute knappen samtidig. Prøver også at holde knappen nede i maaaaaange sekunder, det var sådan jeg fandt PLay5 lige pludselig. Og så lige en ting mere..
Hvor finder de danske netradio som P3 mv ? På deres hjemmeside snakker de om TuneIn som jeg kender i forvejen. Men under musik tjenerster finder jeg kun last.fm , Spotify osv... Hjælp hjælp hjælp :-) |
|
![]() |
|
kris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1046 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har selv aldrig haft problemer med at connecte nye enheder. Og jeg har da aldrig sat søgning i gang efter ny enhed med controlleren FOR SÅ at tænde den nye enhed. Lad være med det. Tænd Play:3 (og vent til den er 'helt' tændt), sæt søgning i gang med den controller, du nu bruger, og tryk så på de to Play:3-knapper. Så burde enheden blive fundet inden for max 30 sek.
Mht radio - du vælger da radio-menupunktet med controlleren: radio -> lokal radio -> DR... /kris
Redigeret af kris - 23-December-2011 kl. 15:36 |
|
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9446 |
|
|
![]() |
|
AGAAGA ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 308 |
Den anden vej:
1. Sæt S3 til strøm 2. Sæt Bridge til strøm 3. Tryk kun på bridgen ene knap 4. Søg via din remote/android/Apple Hvis det ikke virker så bypass din bridge (kan være itu). Sæt S3 direkte til din switch med kabel for fortsæt med S5 som du har gjordt hidtil. PS: Hvilke remote bruger du? |
|
![]() |
|
AGAAGA ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 308 |
I øvrigt tager det +45 sec. for enhederne at komme i gang fra afbrudt tilstand.
|
|
![]() |
|
larsstampe ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 113 |
hej
Hvis du prøver at finde dine sonos fra en pc. så disable din firewall . Har flere gange set dette problem. Sonos app skulle selv åbne på nødvendige porte, men jeg har flere gange set det ikke virker 100%. mvh lars
Redigeret af larsstampe - 23-December-2011 kl. 15:52 |
|
Mvh
Lars |
|
![]() |
|
lunapark ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Status: Offline Point: 175 |
Fedt fedt fedt...
Jeg fulgte jeres råd og brugte denne guide til at resette min Play3. http://sonos.custhelp.com/cgi-bin/sonos.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=250 Så nu virker det endelig...
Tak |
|
![]() |
|
Men nu da i er her :-)
Hvordan får jeg mine playlister fra Spotify frem ? Jeg er forbundet med Spotify og det spiller fint. Men har forstået jeg kan få min allerede lavede playlister fra Spotify frem på Sonos. Hvordan ? :-)
|
|
![]() |
|
pmalm ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2007 Sted: 3400, DK Status: Offline Point: 433 |
Dine playlister fra Spotify skulle gerne ligge under menupunktet "Spotify"..
Hvad bruger du som remote?
|
|
Mvh Peter
LG-55EC930, NAD-M3, XBOX-ONE S, B&W CM8, SONOS. |
|
![]() |
|
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
Kan vi så lige få ændret overskriften tak! :-D
|
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
Jeg bruger det medfølgende software som er med på CD.
Fuck de har lavet dårlige opstartsguider.
Den vil jeg gerne skrive om, så alle blev kørende meget meget lettere. |
|
![]() |
|
sickchild ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Maj-2008 Sted: næstved,Denmark Status: Offline Point: 801 |
jeg har også selv købe et sæt ligesom dig. For mig kørte det bare, og syntes at softwaren bare giver sig selv. Meget brugervenligt system.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |