|
Boxee yes, men hvad så? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ANGUSYOUNG ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 631 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-December-2011 kl. 14:42 |
Hej folkens, så fik jullemand løst til at droppe BB af, taaaak!
Jeg troede dog den skulle tage over PS3 media server, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvordan?
-Jeg vil gerne kunne se mine drev på min pc og finde billeder og film fra forskellige steder. Ligger ikke bare lige i windows mapperne. How?
.Fruen vil gerne finde Star trek deep space nine serien, men how?
Synes jeg har tromlet diverse guides, youtube igennem osv. men kan simpelthen ikke hitte ud af det.
Når jeg sætter en HD til BB så finder den vist det den skal. Tror dog der er nogle film den ikke finder, hvor finder man så dem?
-Hvordan(hvis jeg finder mit musik på min pc en dag) udnytter i musik streaming på BB? Eller bruger i spotify og de andre programmer?
Pls hjælp NOOB nr 1 :-)
GLÆDELIG JUL!
|
|
TV:LG 77" C4
Receiver: Denon AVRX2800H Surround: Dali OBERON ONWALL PS5 NVIDIA SHIELD |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |