recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > TV-stationer og kanaler
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - The walking dead - ikke på programmet idag ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

The walking dead - ikke på programmet idag ?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
SpookiePower Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 107
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SpookiePower Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: The walking dead - ikke på programmet idag ?
    Sendt: 25-December-2011 kl. 20:23
Jeg følger serien The walking dead hver søndag på DR HD, men kan se at den ikke bliver sendt idag, og i følge TVguide.dk ser det heller ikke ud til at den sendes igen på søndag. Er der pause eller nogle som ved hvad det skyldes ?

Jeg kan dog se at der kommer et afsnit på fredag 30.12.11 men om det er et nyt afsnit ved jeg ikke rigtig.

- Kim -
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2011 kl. 21:18
Sikkert udsat pga Julen og Nytåret. Det er meget normalt, da de skal ha' sendt en masse jule-hygge-udsendelser og om året der gik etc.

Den på fredag er en genudsendelse: De henter medicinsk udstyr. Den HAR jeg set

Redigeret af Kampus - 25-December-2011 kl. 21:22
Til top
SpookiePower Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Point: 107
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SpookiePower Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2011 kl. 23:16
Ja, men jeg syntes at ha' bemærket, at den tekst de skriver på TVguide.dk, er fra sidste uges afsnit - altså at de er bagud med beskrivelsen af dagens afsnit.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu