|
Hvilken bluray, i stedet for min BD35? |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
Susperia ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Marts-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 708 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-December-2011 kl. 17:45 |
Hej.
Jeg har brug for lidt hjælp til at finde en anden bluray afspiller. Jeg har en Panasonic BD35, som jeg egentlig er glad for, men den irriterede mig lidt den anden dag da jeg skulle se Xmen first class. Tror det tog den næsten 5 min at komme ind til filmen. Grunden til at jeg ikke har kigget efter ny i nogle år, er fordi den er kodefri på både dvd og bluray. Men hvad skal jeg kigge efter, når jeg vil have en der starter hurtigt op? Kan man stadig ikke få en som starter en film op lige så hurtigt som en dvd? Og der vil vel ikke rigtigt være forskel på billede og lyd i forhold til min gamle BD35? Det skal siges at jeg aldrig ser en almindelig dvd, så det er kun bluray delen vi snakker om. Jeg har fundet et par stykker, men aner ingen ting om dem. Men de er vel alle bedre end den jeg har? Håber i kan hjælpe mig lidt, og måske fortælle hvad jeg skal kigge efter. |
|
![]() |
|
Susperia ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Marts-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 708 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg tror det bliver en Samsung bd-d6500.
Men er der slet ingen som kan fortælle om jeg får en bedre afspiller end min gamle BD35? Jeg vil meget gerne vide om hastighederne på de nye. |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
Skal det være samsung? Jeg har lige købt en sony i dag, og den er ret hurtig, og til en ret god pris.
Dem du kan købe i dag er en hel del hurtigere, end din bd35. Det meste bliver jo bedre efterhånden.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Nej jeg er ikke låst til Samsung, men har haft 2 Samsung bd afspillere før min BD35, og dem var jeg egentlig fint tilfreds med.
Nu er det også mere når min BD35 går på nettet, eller hvad pokker den laver, at den bliver så pisse langsom. Men Panasonic eller Samsung var dem jeg kiggede mest efter, havde ikke tænkt så meget på Sony, men kunne da være jeg lige skulle kigge lidt videre.
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
Jeg har kun haft en samsung, og den var ikke noget specielt. Det er så også den første BD jeg købte. Jeg har haft en sony i soveværelset i forvejen, og den har bare kørt derud af. Og nu har jeg så fået denne nye, og den er altså umiddelbart rigtig god.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
jamen det kan da også være at jeg skulle kigge på andre mærker.
Når du siger den er hurtig til at komme ind til start menu på filmen, er det så hvor den også er på nettet? Har du Xmen first class? Kunne godt tænke mig at høre hvor hurtigt den starter op på andre maskiner, da det er den film der fik mig til at kigge efter ny. næsten 5 min er bare ikke godt nok. Så håber virkelig der er sket det hele vilde på de nye maskiner. Er din Sony nyeste generation?
|
|
![]() |
|
Jeg skal prøve at sætte x-men på senere i dag. Men jeg er rimelig sikker på at den ikke er 5min om det.
Min 480 er en 2011 model, og der kommer vel nye inden for de næste par måneder eller mere. Det er nok derfor at den kan købes så billigt. Og den kan endda spille 3D film.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Du har da fået mig til at kigge lidt på Sony, ser lige en video på youtube med din model, desværre snakker han tysk
![]() Men du må meget gerne fortælle hvor hurtigt den var inde i start menu, og du har den sat til nettet også?
|
|
![]() |
|
Jeg fandt lige ud af, at der er en internetbrowser, indbygget i afspilleren. Det har jeg ikke set før. jeg kunne faktisk gå ind og se denne tråd, på min tv igennem denne BD. Det kom meget bag på mig. Det er lidt omstændigt når man skal skive adresser, men ret fedt at den kan.
![]() Jeg ved ikke hvor du bor i landet, men hvis det er i nærheden af Taastrup, skal du da være velkommen til at se den i live.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Jeg siger mange tak for at du gad bruge tid på det, så vil jeg lige prøve med min agen, for at se hvor lang tid den præcis var.
det kan jo godt være jeg bare bildte mig ind at det var næsten 5 min, fordi jeg var ved at gå amok over den ikke bare startede op. Jeg bor på Fyn, så kan desværre ikke lige komme forbi og se den, men mange tak for tilbudet ![]() ja det da meget fedt at den har browser indbygget, måske kan du bruge din telefon til at skrive fra til den? kunne se den understøtter Android og Iphone.
|
|
![]() |
|
Ja, så er der lidt langt.
Jeg så godt den med iPhone og android. Jeg har også været inde i app store og kigge, men kan ikke lige finde det.
![]() Du siger bare hvis der er andet du vil have prøvet.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Det skal jeg nok, og jeg takker igen for at du gad tage dig tid til det.
Jeg fik lige prøvet min egen, og den er jo alene 30 sec om at åbne skuffen fra når du trykker den ud i slukket tilstand.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |