|
DUNE HD SMART D1 v Dune hd max ? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
tenergy 05fx ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Maj-2011 Sted: Kolding, Danmar Status: Offline Point: 61 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Januar-2012 kl. 21:50 |
Hvad er den store forskel på disse 2 afspillere ?
Det ser ud til at det er de samme filer de kan afspille. ER der nogen der har erfaringer omkring dette ?
|
|
Panasonic PZ 85 42"
Marantz HDMI Receiwer. Dune hd smart d1 |
|
![]() |
|
M!NGO ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 132 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Altså ud over selve udformningen osv så er der ingen forskel, de bruger samme chipset
|
|
M!NGO
- Imac 27" - 2x aTV2 - Iphone5 - Ipad2 - Ipad Mini - - 2xWDTV Live 3g - QNAP TS-509 5x3TB - |
|
![]() |
|
tenergy 05fx ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Maj-2011 Sted: Kolding, Danmar Status: Offline Point: 61 |
Har de begge indbygget Blu ray drev ?
Hd Max koster jo trods alt det dobbelte..
|
|
Panasonic PZ 85 42"
Marantz HDMI Receiwer. Dune hd smart d1 |
|
![]() |
|
gadeberg87 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-November-2009 Status: Offline Point: 145 |
Der er ikke blu-ray i D1. Der skal man have B1, hvis det er. Men så må man undvære displayet, eller evt kombinere en D1 og en B1, men så kan det bedre betale sig at købe en Max, hvor man også får et 3,5" HDD slot.
EDIT: Du skal selvfølgelig ikke både købe en D1 og en B1, men en D1 og en BE for at få blu-ray, medie afspiller og display. Men det vil stadig blive næsten lige så dyrt som en MAX. Men du kan så nøjes med en B1, hvis du bare skal bruge blu-ray og medieafspiller delen, og er ligeglad med display. Redigeret af gadeberg87 - 02-Januar-2012 kl. 09:28 |
|
Panasonic Tx-P42V10E, Xbox 360, Dune HD D1, Yamaha RX-V 671, DLS D3, Harmony One, Synology DS209
|
|
![]() |
|
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
Hvis det er som ren medieafspiller kan du nøjes med Dune TV 101
|
|
SVP03
|
|
![]() |
|
MaXer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2007 Sted: København S Status: Offline Point: 1966 |
Den kan kun dekode HD-lydformaterne til stereo PCM... Jeg overvejer at købe en Max når der kommer en ny version af den med den nye chip. Der skulle komme nye B/D/E i samme omgang. Men er der ikke noget i forskel imellem B/D/E og Max? |
|
![]() |
|
M!NGO ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 132 |
B er med BluRay, D er med Display, H er med mulighed for Harddisk og E er en Extension box til udvidelser
MAX er med det hele |
|
M!NGO
- Imac 27" - 2x aTV2 - Iphone5 - Ipad2 - Ipad Mini - - 2xWDTV Live 3g - QNAP TS-509 5x3TB - |
|
![]() |
|
MaXer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2007 Sted: København S Status: Offline Point: 1966 |
Okay, så indmad, features, understøttede formater, hvad de kan dekode osv er ens for dem alle?
|
|
![]() |
|
Kaktudsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-April-2007 Sted: Djursland Status: Offline Point: 89 |
Redigeret af Kaktudsen - 04-Januar-2012 kl. 16:05 |
|
Do NOT try this at home !!!
- Go to a friends house... |
|
![]() |
|
sani ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2007 Status: Offline Point: 1023 |
ud fra jeg det jeg kan læse i specifikationer så er de ikke ens.... der kan godt være at chip er sammen der skal jeg ikke kune sige men .... der stå intet om HD lyd formater i 101 og 301 model ...
jeg er selv på jagt after en media afspiler og er hel ny i gamet og må sige at der er lidt af en jungle...
for mig er der extrem vigtig at afspiler kan håndtere de ny lyd formater samt har en rigtig dog bileder... ( jeg har set popcorn a-300 og er huk på den men DUNE kune også være alternativ ) men pg alle de modeler dune har er jeg lidt
![]() |
|
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
|
|
![]() |
|
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
Har lige fået min 101.
Med rippede bd film i 1:1 og hd lydspor. Den kan køre auto framerate 23,97-24-50-60 hz. Den kan flytte undertekster, farve,størrelse virker ikke på de rippede bd film. Mymovies virker fint. Den sender hd lydformater ud som bitstream. Hvis man vælger pcm ud, kan man stadig vælge 7-1 ud, men har ikke tjekket om det virker. Naboen har lige lånt den for test i forhold til sine ac ryan mini der hakker i avatar og die hard 4. Så ser den først igen i morgen. Det eneste jeg lige bemærkede var at når man skip til næste går der lige 1 sekund inden billedet kommer, spol tilbage er kun i 1 min hop. |
|
SVP03
|
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
Det er heller ikke 101 og 301 han sammeligner.
Dune HD Max og Dune Smart D1/H1 er baseret på samme chipset. Og de afvikler filmene ens. Har selv haft en Max og har nu en D1
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |