recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dune HD Max eller??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Dune HD Max eller??

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
cnn3 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 3195
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cnn3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Dune HD Max eller??
    Sendt: 04-Januar-2012 kl. 10:28
Jeg overvejer en Dune HD Max, da jeg kunne læse mig til at den, udover at streame næsten hvad-som-helst, også kan leveres med end DVB-C tuner med mulighed for at gemme udsendelser på en lokal harddisk.
Men men men, er det muligt at få en fungerende DVB-C modtager med fungerende DVB-subs?
Bliver udsendelserne gemt ukrypteret på harddisken?
Kan man evt gemme udsendelserne ovre på sin NAS istedet?
Hvor mange tunere er der/kan man få?
Er det noget ekstrakøb?

Nu er en Dune HD Max jo også en Blu-ray afspiller, sådan en har jeg jo i forvejen, findes der en Dune med samme funktionalitet uden blu-ray delen, altså en streamer/DVB-C optager?
mvh Christian
Til top
M!NGO Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-April-2009
Sted: Denmark
Point: 132
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér M!NGO Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2012 kl. 15:29
En Dune HD max har ingen DVB-C tuner og man kan så vidt jeg ved heller ikke få det

Hvis du ska ha en Dune uden Blu-ray så skal det være en Smart D1 eller H1 eller de nye 101/301 og 51d light ?
M!NGO
- Imac 27" - 2x aTV2 - Iphone5 - Ipad2 - Ipad Mini -

- 2xWDTV Live 3g - QNAP TS-509 5x3TB -
Til top
cnn3 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Point: 3195
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cnn3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2012 kl. 22:47

I denne artikel skriver de at det kommer??

Og i denne tråd har jeg læst at tunerne skulle været komme foråret 2011, men det er måske aldrig sket?

Findes der en boks som har DVB-C tunere og mediestreamer i en og samme boks (TVIX har jeg set nævnt i denne sammenhæng og Popcorn Hour, men jeg ved ikke om de har det)

Eller skal jeg blot nøjes med fx en WD Live??
mvh Christian
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu