|
Dune HD Max eller?? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Januar-2012 kl. 10:28 |
Jeg overvejer en Dune HD Max, da jeg kunne læse mig til at den, udover at streame næsten hvad-som-helst, også kan leveres med end DVB-C tuner med mulighed for at gemme udsendelser på en lokal harddisk.
Men men men, er det muligt at få en fungerende DVB-C modtager med fungerende DVB-subs?
Bliver udsendelserne gemt ukrypteret på harddisken?
Kan man evt gemme udsendelserne ovre på sin NAS istedet?
Hvor mange tunere er der/kan man få?
Er det noget ekstrakøb?
Nu er en Dune HD Max jo også en Blu-ray afspiller, sådan en har jeg jo i forvejen, findes der en Dune med samme funktionalitet uden blu-ray delen, altså en streamer/DVB-C optager?
|
|
mvh Christian
|
|
![]() |
|
M!NGO ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 132 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
En Dune HD max har ingen DVB-C tuner og man kan så vidt jeg ved heller ikke få det
Hvis du ska ha en Dune uden Blu-ray så skal det være en Smart D1 eller H1 eller de nye 101/301 og 51d light ? |
|
M!NGO
- Imac 27" - 2x aTV2 - Iphone5 - Ipad2 - Ipad Mini - - 2xWDTV Live 3g - QNAP TS-509 5x3TB - |
|
![]() |
|
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
I denne artikel skriver de at det kommer?? Og i denne tråd har jeg læst at tunerne skulle været komme foråret 2011, men det er måske aldrig sket?
Findes der en boks som har DVB-C tunere og mediestreamer i en og samme boks (TVIX har jeg set nævnt i denne sammenhæng og Popcorn Hour, men jeg ved ikke om de har det)
Eller skal jeg blot nøjes med fx en WD Live??
|
|
mvh Christian
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |